Gå til innhold

Jeg vil prøve ut noe nytt...


-littleme-

Anbefalte innlegg

Jeg har så og si alltid slitt med motivasjon til å komme igang med et fast treningsregime. Jeg har klatret i to år. Drevet med tae kwon doe i et og et halvt år, spilt håndball i et år, danset i et halvt år og har nå det siste året drevet med aerobic. Men jeg gir meg alltid etter en liten stund og nå er jeg blitt litt lei aerobicen.

Jeg trenger noen nye former for tening der det mye fart og spenning som gjør at jeg får litt mer utfordinger og det er nødt til å gi resultater. Hvis det ikke er morsomt vil jeg gi opp med en gang og da hjelper det ingenting.

Så mitt spørsmål til dere er: Har dere noen tips til og få opp motivasjonen? Og har dere forslag til ting jeg kan prøve ut? Jeg har tenkt litt på svømming, squash og kickboksing. Siden jeg liker litt spenning og utfordinger, pluss at jeg elsker vann!

Jeg trenger altså noe med litt fart og spenning, det må være morsomt og gi resultater. Hvis det ikke gir resultater sånn at jeg merker eller ser det vil motivasjonen synke til bånns igjen og da er jeg der jeg startet.

På vinteren pleier jeg å gå mye på ski og jeg sykler ofte om sommeren. Men jeg må ha noe mer enn det! Så vær så snill og hjelp meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...