-Fisken- Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Er det noen andre her med denne diagnosen og kan fortelle litt om hvordan det er, hvordan dere takler det? Jeg har nettopp fått vite at jeg har denne, etter biopsi under koloskopi. Legen anbefalte et kortisonpreparat som jeg fikk resept på, men jeg synes det er ubehagelig å få i meg for mye kortison.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Er det noen andre her med denne diagnosen og kan fortelle litt om hvordan det er, hvordan dere takler det? Jeg har nettopp fått vite at jeg har denne, etter biopsi under koloskopi. Legen anbefalte et kortisonpreparat som jeg fikk resept på, men jeg synes det er ubehagelig å få i meg for mye kortison. Jeg anbefaler www.lmfnorge.no , der kan du finne en del informasjon, spesielt inne på diskusjonsforumet (det nye)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå