Gå til innhold

Kollogen kolitt


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen andre her med denne diagnosen og kan fortelle litt om hvordan det er, hvordan dere takler det? Jeg har nettopp fått vite at jeg har denne, etter biopsi under koloskopi. Legen anbefalte et kortisonpreparat som jeg fikk resept på, men jeg synes det er ubehagelig å få i meg for mye kortison.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen andre her med denne diagnosen og kan fortelle litt om hvordan det er, hvordan dere takler det? Jeg har nettopp fått vite at jeg har denne, etter biopsi under koloskopi. Legen anbefalte et kortisonpreparat som jeg fikk resept på, men jeg synes det er ubehagelig å få i meg for mye kortison.

Jeg anbefaler www.lmfnorge.no , der kan du finne en del informasjon, spesielt inne på diskusjonsforumet (det nye) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...