Gjest CookieMonster Skrevet 15. november 2009 #21 Skrevet 15. november 2009 Så dere vil ikke si at kvinne nummer 2 er mer "en ekte moden kvinne" enn hva som er tilfelle med kvinne nr 1? Her er et annet bilde av nr 2. Jeg synes det er ihvertfall langt mer sexy, og synes ikke det helt reflekteres av hva jeg ser som fremstilles som sexy i media rundt oss. Jeg synes uten tvil at katrine sørland er finest. Synes hun andre dama hadde i overkant av former, noen ganger så kan det bli for mye lår, pupper og rumpe selv om man nødvendigvis ikke er feit. Katrine Sørland har en kjempefin kropp synes jeg, men har selvfølgelig sett penere også da. Skjønner ikke helt hva du mener at en "ekte moden kvinne" er? Katrine sørland er altså ikke det fordi hun har en slank og fin kropp? Tåpelig at man må ha store lår, pupper og rompe for å å være kvinnelig.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #22 Skrevet 15. november 2009 nei uff, hu tynne va fin. hu andre så bare rar ut
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #23 Skrevet 16. november 2009 Kathrine Sørland er hakket tynnere på det bildet enn jeg synes er optimalt pent, mens den andre kvinnen er hakket større. Hun er likevel flott, men det er fordi hun er fyldig på den brasilianske måten, fast i fisken og med glatt hud. Ser ikke mange damer i Nord-Europa på den størrelsen som ser like flotte ut uten klær. Jeg har ingenting imot damer med "litt ekstra", men synes det er bekymringsfullt helsemessig at det er det som har blitt normalen, og ikke å være normalslank.
The Kitten Skrevet 16. november 2009 #24 Skrevet 16. november 2009 Jeg synes kvinne nr. 1 var mer attraktiv enn kvinne nr. 2.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #25 Skrevet 17. november 2009 Nr. 1 var selvøfølgelig penest. Når det er sagt er ikke nr. 1 spesielt tynn, men har en naturlig frisk norsk kvinnekropp.
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 20. november 2009 #26 Skrevet 20. november 2009 Nr. 1 var selvøfølgelig penest. Når det er sagt er ikke nr. 1 spesielt tynn, men har en naturlig frisk norsk kvinnekropp. En naturlig, frisk kvinnekropp er ikke nødvendigvis 175 cm høy og veier 55 kg. En naturlig, frisk kvinnekropp er en kropp som får det den trenger av mosjon og sunn mat, og som ikke er overvektig. For mange av oss er en naturlig, frisk kvinnekropp mer lik nr. 2, rett og slett fordi vi har en annen kroppsbygning enn f.eks. Kathrine Sørland. Vi har fra naturens side rundere former og kraftigere bygning. Kosthold og trening kan ikke endre høyde og kroppsbygning. Hva som er penest er bare synsing, og får være opp til hver enkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå