Gå til innhold

mistet mensen...

Gjest Gjest_jente 18_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente 18_*
Skrevet

hei:) sluttet på coludag minipiller for litt over 4 uker siden. Jeg har fortsatt ikke fått mensen tilbake=/ jeg er ikke gravid (tatt test) og veier heller ikke mindre enn før.... de jeg har snakket med fikk mensen veldig raskt etter at de sluttet med pillen...

Ikke det at jeg savner det så veldig akkurat nå, men tenk om den aldri kommer tilbake? :S

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente18_*
Skrevet
hei:) sluttet på coludag minipiller for litt over 4 uker siden. Jeg har fortsatt ikke fått mensen tilbake=/ jeg er ikke gravid (tatt test) og veier heller ikke mindre enn før.... de jeg har snakket med fikk mensen veldig raskt etter at de sluttet med pillen...

Ikke det at jeg savner det så veldig akkurat nå, men tenk om den aldri kommer tilbake? :S

Ingen som har vært borti det eller hvet hva som er normalt??

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann

jeg har lest et sted at det kan ta opp til et år, slik at du kan vente et år med å kontakte lege om ikke menstruasjonen kommer ordentlig igang etter p-pilleslutt.

Men jeg husker ikke hvor jeg leste det, så kan ikke gi deg noen linker...

Hvis du er bekymret bør du jo kontakte lege, men om det bare er en måned siden du sluttet på pillene, kan du nok trygt gi det litt mer tid :jepp:

Skrevet

Det varierer mye fra person til person når man får mensen igjen. Brått får du det en dag. Får mensen får du tilbake igjen. Men hvis du er bekymret for det så kan du jo bare ta en liten tur til legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...