Gå til innhold

Billetter til premier league!


Vibi

Anbefalte innlegg

Hvor finner man de billigste billettene til premier league?

Jeg er ute etter billetter til kampen mellom Arsenal og Liverpool 9 februar!

Har så langt funnet billetter til 2800 svenske kroner (2200 norske ca). Mulig å finne dem enda billigere. Julegave til mannen, og jeg har i utgangspunktet ikke peil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor finner man de billigste billettene til premier league?

Jeg er ute etter billetter til kampen mellom Arsenal og Liverpool 9 februar!

Har så langt funnet billetter til 2800 svenske kroner (2200 norske ca). Mulig å finne dem enda billigere. Julegave til mannen, og jeg har i utgangspunktet ikke peil..

Dei billigaste billettane finn du på heimesida til Arsenal, altså ikkje gjennom reisebyrå osv. Då får du sikkert billetta til 300-400,-, men samtidig må du fikse alt av fly, hotell osv sjølv. Kan fort bli like dyrt det, men finn du billige flybillettar osv, så kan du klare å komme billig unna:)

Er dei svenske prisane med hotell og fly? Husk å vere obs på kor du kjøper slikt fra, er mykje tull ute og går i billettmarkedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei billigaste billettane finn du på heimesida til Arsenal, altså ikkje gjennom reisebyrå osv. Då får du sikkert billetta til 300-400,-, men samtidig må du fikse alt av fly, hotell osv sjølv. Kan fort bli like dyrt det, men finn du billige flybillettar osv, så kan du klare å komme billig unna:)

Er dei svenske prisane med hotell og fly? Husk å vere obs på kor du kjøper slikt fra, er mykje tull ute og går i billettmarkedet!

Nei, det er bare selve billetten, så det andre kommer ved siden av.. Så syns igrunn det var litt stive priser :)

Men da prøver jeg hjemmeida til Arsenal, takk.

Fly fra Torp koster 100 kr tur-retur, og hotell finner man vel fra 1000-lappen i ok standard. Så blir billigere å ordne selv enn å bli med på arrangert tur virker det som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bare selve billetten, så det andre kommer ved siden av.. Så syns igrunn det var litt stive priser :)

Men da prøver jeg hjemmeida til Arsenal, takk.

Fly fra Torp koster 100 kr tur-retur, og hotell finner man vel fra 1000-lappen i ok standard. Så blir billigere å ordne selv enn å bli med på arrangert tur virker det som!

Ja, er stive prisar ute og går! Men samtidig er du ikkje sikra billett, så det er jo eit sjansespill. Er ofte vanskelig å få billett, spesielt til ein kamp som Arsenal-Liverpool. Den blir sikkert utsolgt ganske så kjapt, og dei legge nok ikkje ut billettar til kampen før ein måned før. (altså i januar) Og då må du sitte klar nøyaktig klokka 09.00, gjerne med både telefon og internett.

I tillegg trur eg du bør skaffe både deg og mannen din eit medlemsskap av klubben, som kjem på ca 300,-. Dette gjer jo at billettane vil komme på totalt 6-700. Men samtidig er dette eit medlemsskap som varer eit år, og som kan brukast på fleire kampar:)

Sida det er ei julegave vil du dermed ikkje få kjøpt billettar før jul, men du kan jo alternativt berre lage eit "gavekort"?:) Og får du ikkje billettar til den kampen, så kan du jo alltids prøve deg på ein annan kamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på www.thomascooksport.com

Herfra bestilte vi våre kampbilletter til en Chelsea kamp, men man kan bestille til Arsenal også. Tror man må bestille en hotellpakke fra denne siden, men det kommer (i hvertfall da vi bestilte) flere valg på hoteller man kan velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...