Gå til innhold

Ekle menn


Gjest .

Anbefalte innlegg

Nå må jeg bare få ut litt frustrasjon som har bygd seg opp.

Jeg er mildt sagt DRITTLEI alle de ekle mannfolkene som vandrer rundt, og behandler meg som et stykke kjøtt. Grafsing, gransking fra topp til tå, og slibrige kommentarer. Jeg får litt sånne dyriske vibber av slik oppførsel. Jeg er da mer en et stykke kjøtt/ting, som menn kan behandle sånn som de vil?

Jeg er 19 år, forresten. Og jeg er vel av de som kler seg minst utfordrende, og danser aldri truseløs på byen. Slik oppførsel møter jeg på dagtid, såvel som kveldstid. Og uten å være rasistisk( for det er jeg ikke) så er dette noe jeg opplever mest hos utlendinger. Jeg har ingenting imot utlendinger, men denne oppførselen er faktisk mest fremtreden hos de. Den dagen alle nordmenn er slik, så vil jeg mene det samme om nordmenn... Så dette er ikke basert på fødselsland og kultur.

Jeg ønsker å føle meg fri , og ikke hemmet, når jeg er utenfor husets fire vegger. Og det føler jeg ikke når sexdriften hos det motsatte kjønn er så sterkt. Det er svært ubehagelig når fyren i

busssen flytter seg etter deg hele 3 ganger på en busstur, fordi du føler det er så ubehagelig at du faktisk må flytte.

Gode råd og tips, til å roe ned disse mannfolka? Ingen andre som sliter med det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode råd og tips, til å roe ned disse mannfolka? Ingen andre som sliter med det samme??

Samme her. Hos meg har det blitt verre. Hadde ikke et slikt "mannetekke" da jeg var yngre. Noen vil nok si det er en bagatell og at man burde være glad, men det er slitsomt og trist når menn kun ser på en som noe de kan grafse på ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det samme problemet, selv om jeg har utseendet med meg, er slank med former. Noen kommenterer, men ingen grafser. Tror ikke de tør, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Var på butikken i kveld, og hadde på meg et skjørt, tjukk strømpebukse og flate støvletter. Vil si jeg så helt vanlig ut, hadde ikke fjasa meg til, håret hadde jeg satt opp i hestehale. Jeg skulle bare fort inn på butikken og kjøpe litt godis til kvelds så komme meg hjem og kose meg i sofaen med en god film. Jeg vil ikke si jeg så spesielt utfordrende ut, ikke totalt uflidd heller, så jeg skjønner ikke hvorfor alle mennene jeg møtte på butikken sjekka meg ut.

En mann var der med noe som så ut som var kona hans, og jeg så i øyekroken at han titta på bena mine da jeg gikk forbi han. Kona sto da like ved siden av han, hun måtte da legge merke til hva han gjorde. Ekkelt var det også da den eldre mannen som pakket varer da jeg kom til kassa nistirret på bena mine. Ikke nok med det, men han snudde seg like gjerne da han gikk for å ta en ekstra titt.

Trodde ikke det skulle være manko på damer her i byen jeg bor. Eller kanskje jeg bare så rar ut. Blir jo helt paranoid av sånt, jeg :fnise: Uansett så går det jo an å titte litt mer diskret da..enten om jeg ser rar eller fin ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at det er fler av oss, da! Jeg har alltid lurt på om jeg var spesiellt rar siden jeg hadde sånn ''utlendingstekke'' :P

Jeg vil ikke si jeg er den styggeste, mtp at jeg jobber som modell. Men likevel, de oppfører seg jo sånn mot alt som har pupper og kan gå. Ikke har jeg spesielt mye pupper og lår heller..:P

Det verste er jo som en av dere sier, at kona stod ved siden av.. Hun må jo være blind som ikke legger merke til det.. men desverre, i noen kulturer har hun ikke så mye hun skulle sagt uansett..

Nei huffameg.

Vi kan ikke finne oss i slik behandlig, tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Var på butikken i kveld, og hadde på meg et skjørt, tjukk strømpebukse og flate støvletter. Vil si jeg så helt vanlig ut, hadde ikke fjasa meg til, håret hadde jeg satt opp i hestehale. Jeg skulle bare fort inn på butikken og kjøpe litt godis til kvelds så komme meg hjem og kose meg i sofaen med en god film. Jeg vil ikke si jeg så spesielt utfordrende ut, ikke totalt uflidd heller, så jeg skjønner ikke hvorfor alle mennene jeg møtte på butikken sjekka meg ut.

En mann var der med noe som så ut som var kona hans, og jeg så i øyekroken at han titta på bena mine da jeg gikk forbi han. Kona sto da like ved siden av han, hun måtte da legge merke til hva han gjorde. Ekkelt var det også da den eldre mannen som pakket varer da jeg kom til kassa nistirret på bena mine. Ikke nok med det, men han snudde seg like gjerne da han gikk for å ta en ekstra titt.

Trodde ikke det skulle være manko på damer her i byen jeg bor. Eller kanskje jeg bare så rar ut. Blir jo helt paranoid av sånt, jeg :fnise: Uansett så går det jo an å titte litt mer diskret da..enten om jeg ser rar eller fin ut :fnise:

Skjønner ikke helt vitsen med å klage over sånt som dette. Er ikke dette egentlig kokettering dere driver med?

"Åh, jeg er så deilig at det blir så slitsomt!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan se ut som et vrak, og allikevel bli sextrakassert av disse mennene... Ikke det at jeg mener noen ser ut som vrak, da jeg er av de ''jegfinnerskjønnhetialle'' folka..Og når jeg sier det, er det ingen som tror jeg er ærlig uansett :P

Men du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at det er fler av oss, da! Jeg har alltid lurt på om jeg var spesiellt rar siden jeg hadde sånn ''utlendingstekke'' :P

Jeg vil ikke si jeg er den styggeste, mtp at jeg jobber som modell. Men likevel, de oppfører seg jo sånn mot alt som har pupper og kan gå. Ikke har jeg spesielt mye pupper og lår heller..:P

Det verste er jo som en av dere sier, at kona stod ved siden av.. Hun må jo være blind som ikke legger merke til det.. men desverre, i noen kulturer har hun ikke så mye hun skulle sagt uansett..

Nei huffameg.

Vi kan ikke finne oss i slik behandlig, tenker jeg..

Nå var alle disse inne på butikken nordmenn da.. Men.

Skjønner ikke helt vitsen med å klage over sånt som dette. Er ikke dette egentlig kokettering dere driver med?

"Åh, jeg er så deilig at det blir så slitsomt!" :fnise:

Var jo ikke helt det jeg sa heller. Jeg tror jeg ser helt ordinær ut, men likevel blir jeg beglodd. Da blir jeg usikker på om de glor fordi de synes de ser noe fint, eller om de synes jeg ser rar ut. Uansett så har det med vanlig høflighet å gjøre. Man trenger ikke nistirre, uansett hva det er man ser, om det er fint eller rart.

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha hvorfor leser man bare slikt på nettet? Jeg går i butikken og er ute blant folk hver dag. Aldri har jeg som mann antastet en kvinne eller sett andre gjøre det. Tror de fleste bare øsnker å leve ut en fantasi her på nettet hehe.

BTW - at folk stirrer på beina dine når du går i minikjørt får du tåle. Du har ingen rett til å ikke bli stirret på. Folk har rett til å stirre på deg, og du kler deg slik nettopp for at folk skal synes at du er fin, så ikke klag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenlandske menn er de mest frekke da, sånn som de ser på en! Frekke blikk.Tror de selv er så attraktive, men jeg får helt avsmak.

Har også ofte opplevd menn (norske) med damer som stirrer helt åpenlyst og prøver å sjekke en opp(blunker med øya mm). Både unge og gamle.

Og man kan jo ikke stole på en mann - for de blir jo bergtatt og kommer med de heftigste kjærlighetserklæringer før de går tilbake til kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikken i kveld, og hadde på meg et skjørt, tjukk strømpebukse og flate støvletter. (...) Jeg vil ikke si jeg så spesielt utfordrende ut, ikke totalt uflidd heller, så jeg skjønner ikke hvorfor alle mennene jeg møtte på butikken sjekka meg ut.

Et skjørt viser kvinnebein, og det er alltid verdt å stirre på. (i hvert fall konturen når du går med strømpebukse) Alle som går i skjørt burde være klar over at menn kommer til å sjekke ut beina deres, når de tross alt er der for alle å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha hvorfor leser man bare slikt på nettet? Jeg går i butikken og er ute blant folk hver dag. Aldri har jeg som mann antastet en kvinne eller sett andre gjøre det. Tror de fleste bare øsnker å leve ut en fantasi her på nettet hehe.

Nettet er vel et egnet sted for nettopp slike uttalelser. Det er da ikke noe man går rundt og prater med folk om.

Selv har jeg fortalt det noen ganger til mine venner, men..

Og det er da som regel ikke snakk om antasting, men blikk, kommentarer, bevegelser m.m. Her flere ganger opplevd menn som setter seg helt klint inntil meg og presser seg mot meg, flytter jeg meg flytter de seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her flere ganger opplevd menn som setter seg helt klint inntil meg og presser seg mot meg, flytter jeg meg flytter de seg også.

Og da mener jeg nærmere meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_November_*

Kanskje dere som har dette "problemet" skulle øve litt på ignorering? Jeg mener, dere må jo kikke på disse mennene selv, ettersom dere ser at de kikker på dere. Eller har dere øyne i nakken kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje dere som har dette "problemet" skulle øve litt på ignorering? Jeg mener, dere må jo kikke på disse mennene selv, ettersom dere ser at de kikker på dere. Eller har dere øyne i nakken kanskje?

Selvsagt ignorerer man. Hva tror du. Hva hjelper det?

Man merker da at folk ser på en. Gjør ikke du? De gangene man merker det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :ler:

Nyt det mens dere kan, jenter - det går over :ler::ler:

Altså - grafsing og slibrige kommentarer er selvsagt ikke greit, men å bli fornærmet over at noen SER på dere?? Kanskje til og med BLUNKER? Det blir bare litt for dumt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :ler:

Nyt det mens dere kan, jenter - det går over :ler::ler:

Altså - grafsing og slibrige kommentarer er selvsagt ikke greit, men å bli fornærmet over at noen SER på dere?? Kanskje til og med BLUNKER? Det blir bare litt for dumt.....

Når går det over? For min del blir det bare verre og verre. Er godt over 30.

De ser jo ikke på en med et kvikt blikk da, men måler en opp og ned som en vare.Freidig og frekt. Av og til ønsker man ikke all denne oppmerksomheten heller.

Ekstra ille er det når en aldri kan vite om en mann er seriøs eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går det over? For min del blir det bare verre og verre. Er godt over 30.

De ser jo ikke på en med et kvikt blikk da, men måler en opp og ned som en vare.Freidig og frekt. Av og til ønsker man ikke all denne oppmerksomheten heller.

Ekstra ille er det når en aldri kan vite om en mann er seriøs eller ei.

Synes dere høres litt snerpete ut, jeg. Dere burde jo heller kaste litt på hodet og tenke "jammen er jeg sexy. Hah!" En gutt ville aldri klaget på denne måten over å bli målt opp og ned av damer. Han ville heller vært stolt av det. Skjerp dere, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...