Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 15. november 2009 #21 Skrevet 15. november 2009 I det siste har kjæresten min ymtet frempå at han kunne tenke seg å kanskje få en finger i rompa, for å teste ut dette med prostata-stimulering. Jeg har stor forståelse for dette, (han får jo kun en form for orgasme stakkar) og skulle så gjerne stilt opp med latekshansker og bidratt til en fantastisk opplevelse, men så er det et problem. Jeg takler ikke tanken på at det kan komme bæsj på fingrene mine, selv med hansker! Dette gjør forøvrig også sitt til at anal penetrering (av meg) er helt uaktuelt, selv om jeg i og for seg tenner på å se det på film. Så nå ber jeg alle analsex-praktiserende om å være så snille å gi meg de kalde harde fakta: Hvor mye bæsj er EGENTLIG innvolvert i dette? Og hvordan unngå dette? Jeg tror jeg hadde spydd faktisk hvis det hadde kommet noe på meg/han/lakenet.. Og vi har vært sammen i over 5 år, og kan snakke om nesten alt, men akkurat dette havner sammen med den biten der jeg ikke klarer å gå på do hvis han kan høre det.. Jada, jeg har problemer.. HJELP? Aldri opplevd det. Så sant man har vært på do og ikke må på do igjen, og har vasket seg så skjer ikke det. Men om typen hadde bedd å gjøre det på han hadde jeg takket nei, men av andre grunner.
Rimmern Skrevet 15. november 2009 #22 Skrevet 15. november 2009 Med mindre det er noe rart med den det gjelder, så er det sjelden man får bæsj på staken, fingeren eller hva det måtte være man bruker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå