Gjest Logger meg ut for denne... Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 I det siste har kjæresten min ymtet frempå at han kunne tenke seg å kanskje få en finger i rompa, for å teste ut dette med prostata-stimulering. Jeg har stor forståelse for dette, (han får jo kun en form for orgasme stakkar) og skulle så gjerne stilt opp med latekshansker og bidratt til en fantastisk opplevelse, men så er det et problem. Jeg takler ikke tanken på at det kan komme bæsj på fingrene mine, selv med hansker! Dette gjør forøvrig også sitt til at anal penetrering (av meg) er helt uaktuelt, selv om jeg i og for seg tenner på å se det på film. Så nå ber jeg alle analsex-praktiserende om å være så snille å gi meg de kalde harde fakta: Hvor mye bæsj er EGENTLIG innvolvert i dette? Og hvordan unngå dette? Jeg tror jeg hadde spydd faktisk hvis det hadde kommet noe på meg/han/lakenet.. Og vi har vært sammen i over 5 år, og kan snakke om nesten alt, men akkurat dette havner sammen med den biten der jeg ikke klarer å gå på do hvis han kan høre det.. Jada, jeg har problemer.. HJELP?
Gjest dalieo Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 (endret) Jeg er helt lik deg! Tenner på å se det på film, men tanken på å ha det og at det kommer avføring med når jeg har sex gjør meg kvalm.. Er ikke egentlig det at det er flaut, bare veldig ekkelt for meg.. Jeg løser dette problemet med å ikke ha analsex, rett og slett Lurer også på det du spør om, hvor mye kommer det egentlig? :klø: Endret 14. november 2009 av dalieo
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg er gutt, og hadde en dame som ville ha analsex. Jeg brukte kondom, men fikk bæsjerester på staken når jeg trakk meg ut etterpå. Luktet gjorde det også. Var ikke store klumper, men bitte-små rester blandet med glidemiddel. Det er gøy når man holder på, men ikke etterpå.
Gjest wahaj Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Hvis han har vært på do sammen dagen, så skal det gå greit. Er sjeldent det faktisk kommer bæsj, iallefall ved bruk av en finger eller to. Men takler du det ikke, bør du ikke presse deg til det.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Hva med å kjøpe en but plug heller?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Mennesket skal alltid ut og utforske og prøve ut greier, kan man ikke bare holde seg til å få kuken i musa..
Gjest TS Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Jeg er gutt, og hadde en dame som ville ha analsex. Jeg brukte kondom, men fikk bæsjerester på staken når jeg trakk meg ut etterpå. Luktet gjorde det også. Var ikke store klumper, men bitte-små rester blandet med glidemiddel. Det er gøy når man holder på, men ikke etterpå. Det er nettopp dette jeg er redd for.. Grøss! Hva med å kjøpe en but plug heller? Har tenkt på det, men han mener det er litt bortkastede penger dersom han ikke liker det.. Sukk.. Jeg vil virkelig gjerne gjøre dette for han, men jeg vet ikke hvordan!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Min erfaring er at hver gang jeg fingrer typen i analen, så får jeg skikkelig stinkende fingre ( dfen lukta går ikke vekk så lett heller!) og litt avføring på fingrene uansett hvor lenge siden det er sist han gikk på do... Jeg klarer det ikke mer, det blir bare for ekkelt, selv med hansker.
Gjest wahaj Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Min erfaring er at hver gang jeg fingrer typen i analen, så får jeg skikkelig stinkende fingre ( dfen lukta går ikke vekk så lett heller!) og litt avføring på fingrene uansett hvor lenge siden det er sist han gikk på do... Jeg klarer det ikke mer, det blir bare for ekkelt, selv med hansker. Her er det motsatt iallefall. Hverken stinker eller kommer bæsj på fingrene når jeg holder på med han. Men TS, en liten but plug koster ikke all verdens :-)
Kjetil S. Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 Så lenge dere kan snakke om alt så bør det vel heller ikke være et problem for deg å si at dette er noe du ikke liker, og en grense du ikke ønsker å tråkke over..?? Rumpesex har aldri tiltalt meg det aller, aller minste, så jeg forstår deg veldig godt! Felles respekt går også på å holde seg til det som begge faktisk ønsker og liker, ikke sant..?? :-)
Gjest Dizzie.o_0 Skrevet 14. november 2009 #11 Skrevet 14. november 2009 Jeg gjør slikt på typen stadig vekk og har i grunn ikke opplevd å ende opp med rester av avføring på hverken fingre eller strap-on. Med en av eksene mine hadde jeg dog det problemet.. Alt som skal til er for det meste at han går på do en stund i forveien. Hjelper ikke det, kan en alltid ty til skånsom skylling av endetarmen. Noen bruker å skru av dusjhodet og spyle slik, ellers kan en kjøpe utstyr som fungerer til dette. Videre må jeg jo si jeg ikke kan se hva som er så ille.. Det skal i teorien ikke lukte med rett kosthold og det er helt naturlig. Lykke til!
pittie Skrevet 14. november 2009 #12 Skrevet 14. november 2009 Du får kjøpt buttplug i fingerstørrelse. Det vil i fleste tilfeller være bedre for mannen og, om du har litt negler.
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. november 2009 #13 Skrevet 14. november 2009 Her har jeg aldri opplevd bæsj på fingrer eller at han har fått bæsj på staken etter analsex. Kan du ikke bare sørge for at han skyller seg i rumpa godt før du gjør det på han ? Ta av dusjhodet som noen nevnte her og skyll i vei.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #14 Skrevet 15. november 2009 Har tenkt på det, men han mener det er litt bortkastede penger dersom han ikke liker det.. Sukk.. Jeg vil virkelig gjerne gjøre dette for han, men jeg vet ikke hvordan! http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9765812 Det er ikke dyrt med slike små. HUsk glidekrem dog.
Gjest TS Skrevet 15. november 2009 #15 Skrevet 15. november 2009 Her har jeg aldri opplevd bæsj på fingrer eller at han har fått bæsj på staken etter analsex. Kan du ikke bare sørge for at han skyller seg i rumpa godt før du gjør det på han ? Ta av dusjhodet som noen nevnte her og skyll i vei. Men blir det ikke bæsj i dusjen av dette? Som en slaks tarmskylling eller noe? Jeg vet ikke om jeg synes det er så mye bedre.. Og til dere som heller mot buttplugg, tenkte dere at han kunne bruke denne alene? Greia er jo at jeg gjerne vil være med på opplevelsen med ham, men om det er buttpluggen eller fingrene mine som får bæsj på seg, vel det er to sider av samme sak. Altså, jeg vil virkelig gjøre dette med ham, men hvis det blir bæsj innvolvert så kommer jeg til å spy tror jeg. uff. Skikkelig selvmotsigende!
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #16 Skrevet 15. november 2009 Som du har lest i tråden så har noen opplevd at det har vært mye bæsj involvert, mens andre ikke har lagt merke til hverken bæsj eller lukt. Uansett tror jeg du er nødt til å slå deg til ro med at du KAN risikere å oppleve å både lukte, kjenne og se bæsj en eller annen gang, det er tross alt analen det er snakk om å grave i.. Jeg vet det finnes slike små plugger du kan sette fingeren inn, slik at du får den utenpå fingeren som en slags liten fingerhanske, har sett det i en eller annen nettbutikk for leketøy, det er kanskje en ide? Buttplugg tror jeg fort blir litt upersonlig, det er jo liksom den dingsen der da, mens en finger kan du styre med fine og følsomme bevegelser så må du dytte og vri på pluggen for å komme på rett vei, vet ikke om kjæresten syns det er noe.. Bare noen tanker fra meg.
lanine` Skrevet 15. november 2009 #17 Skrevet 15. november 2009 I det siste har kjæresten min ymtet frempå at han kunne tenke seg å kanskje få en finger i rompa, for å teste ut dette med prostata-stimulering. Jeg har stor forståelse for dette, (han får jo kun en form for orgasme stakkar) og skulle så gjerne stilt opp med latekshansker og bidratt til en fantastisk opplevelse, men så er det et problem. Jeg takler ikke tanken på at det kan komme bæsj på fingrene mine, selv med hansker! Dette gjør forøvrig også sitt til at anal penetrering (av meg) er helt uaktuelt, selv om jeg i og for seg tenner på å se det på film. Så nå ber jeg alle analsex-praktiserende om å være så snille å gi meg de kalde harde fakta: Hvor mye bæsj er EGENTLIG innvolvert i dette? Og hvordan unngå dette? Jeg tror jeg hadde spydd faktisk hvis det hadde kommet noe på meg/han/lakenet.. Og vi har vært sammen i over 5 år, og kan snakke om nesten alt, men akkurat dette havner sammen med den biten der jeg ikke klarer å gå på do hvis han kan høre det.. Jada, jeg har problemer.. HJELP? Jeg har selv prøvd det med en tidligere partner. Men jeg vet nå ikke helt om jeg hadde klart å gjort det på han.. Muligens med noe buttplug opplegg... De gangene jeg prøvde det var det aldri noe bæsj inni bildet. Der og da tenkte man ikke på hvor ekkelt det var eller kunne bli.. Opplevelsene var faktisk ikke så aller verst Men det er å anbefale at man bruker mye glidemiddel, kondomer og varmer grundig opp før man går i gang. Og når man først skal begynne kan man IKKE peise på.. Da blir det hvertfall en smertefull opplevelse!
Gjest MikeWaters Skrevet 15. november 2009 #18 Skrevet 15. november 2009 Kjøp en øreskylleballong på apoteket, skyll tarmen 3-4 ganger før analsex og problemet er garantart løst. Vi har aldri hatt dette problemet siden
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #19 Skrevet 15. november 2009 Kjøp en øreskylleballong på apoteket, skyll tarmen 3-4 ganger før analsex og problemet er garantart løst. Vi har aldri hatt dette problemet siden æssjjjjjjj, du er VIRKELIG helt utrolig
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #20 Skrevet 15. november 2009 TS: 1. Bruk engangshansker. Dette er bra for deg for da har du ikke 'direkte kontakt' og bra for han for da slipper han at neglene dine lager rifter bak. I ditt tilfelle der du er nervøs for å få avføring på engangshansken, er det enkelt å bare vrenge av seg engangshansken ved mistanke og hive den uten at du behøver å se nærmere etter hva det er på den eller lukte det. Veldig hygienisk og greit. 2. Bruk masse glidemiddel. Dette gjør at du glir lettere og bedre inn. I tillegg skaper glidemiddel en hinne mot eventuell avføring slik at denne ikke fester seg i hansken. Bruk langsomme bevegelser slik at eventuelle rester av avføring blir igjen inni når du trekker deg ut. 3. Be ham gå på do i løpet av dagen. Endetarmen fylles ikke med avføring før du _føler_ at nå må du på do. Dersom han har vært på do i løpet av dagen og ikke føler at han må på do igjen, er endetarmen tom. Dersom du er ekstra nervøs for avføring på engangshansken, undersøk med ham om han hadde fast eller løs avføring den dagen. Fast avføring etterlater nesten aldri rester i endedarmen, mens risikoen for dette ved løs avføring er noget større. Løs avføring kleber også mye mer enn fast avføring, da sistnevnte har en hinne av slim rundt seg som gjør at den ikke fester seg så lett i hansken. 4. Selv om du synes tanken er ekkel nå, så husk: det er bare avføring. Når du har holdt på en stund, vil du se at det ikke er så farlig med litt 'forurensing'. I værste fall må du vaske hendene. Når du kommer over sperren din med analsex (både gi og ta) vil du se at dette kan være med på å utvide din seksuelle horisont, gi deg orgasmer du ikke trodde du kunne få, samt gi variasjon og panache til deg og ditt sexliv, og det vil nok typen din sette pris på. Lykke til. Olaff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå