Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hei, jeg lurte på om noen andre her inne har/eller har hatt puss i mandlene? Jeg har merket at jeg av og til kan se hvitt puss inni mandlene i munnen min. Det er slik at jeg må "pirke" det ut med en q-tips. Synes dette er skikkelig ekkelt.... Noen som vet en slags behandling eller noe? For dette gjør at jeg får veldig dårlig ånde.
Solskinnsbolla Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hei, jeg lurte på om noen andre her inne har/eller har hatt puss i mandlene? Jeg har merket at jeg av og til kan se hvitt puss inni mandlene i munnen min. Det er slik at jeg må "pirke" det ut med en q-tips. Synes dette er skikkelig ekkelt.... Noen som vet en slags behandling eller noe? For dette gjør at jeg får veldig dårlig ånde. Ja, man får dårlig ånde av det, men jeg veit ikke hvordan man blir kvitt det. Jeg har vært plaget i perioder, feks ungdomsskolen, videregående og litt i studietida. Nå har jeg ikke vært plaget av det på veldig lenge, men allikevel sjekker jeg, for jeg er redd for den dårlige ånden dette gir. Jeg passer på å bruke munnvann, kanskje dette gjør at det forsvinner?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå