Gå til innhold

Puss i mandlene


Gjest Gjest_lille meg_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Hei, jeg lurte på om noen andre her inne har/eller har hatt puss i mandlene?

Jeg har merket at jeg av og til kan se hvitt puss inni mandlene i munnen min. :snurt:

Det er slik at jeg må "pirke" det ut med en q-tips.

Synes dette er skikkelig ekkelt....

Noen som vet en slags behandling eller noe? For dette gjør at jeg får veldig dårlig ånde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg lurte på om noen andre her inne har/eller har hatt puss i mandlene?

Jeg har merket at jeg av og til kan se hvitt puss inni mandlene i munnen min. :snurt:

Det er slik at jeg må "pirke" det ut med en q-tips.

Synes dette er skikkelig ekkelt....

Noen som vet en slags behandling eller noe? For dette gjør at jeg får veldig dårlig ånde.

Ja, man får dårlig ånde av det, men jeg veit ikke hvordan man blir kvitt det. Jeg har vært plaget i perioder, feks ungdomsskolen, videregående og litt i studietida. Nå har jeg ikke vært plaget av det på veldig lenge, men allikevel sjekker jeg, for jeg er redd for den dårlige ånden dette gir. Jeg passer på å bruke munnvann, kanskje dette gjør at det forsvinner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...