Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hei hei! har nå ligget 5 dager med feber på mellom 38,5-40,1 og begynner å bli dritt lei for å si det mildt. Trodde først at det var svineinfluensa, har feber, kroppsverk og hoste. Men ellers føler jeg meg fin. Hvor lenge må jeg gå med dette? hvis det ikke gir seg til mandag skal jeg selfølgelig ringe legen, men hvor lenge pleier det å vare? Og har dere noen råd for å få ned feberen? har tatt paracet, men den varer max 4-5 timer og man kan ikke ta de mer enn 3 ganger i døgnet. Jeg har prøvd kald klut, stillt meg på terrassen. Det hjelper i 5 min... Og jeg har selfølgelig ligget å slappet av, men begynner å få vondt i hoftene ryggen og ribbeina av all liggingen... skal ikke være lett dette her =P
Gjest Andresen Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hei hei! har nå ligget 5 dager med feber på mellom 38,5-40,1 og begynner å bli dritt lei for å si det mildt. Trodde først at det var svineinfluensa, har feber, kroppsverk og hoste. Men ellers føler jeg meg fin. Hvor lenge må jeg gå med dette? hvis det ikke gir seg til mandag skal jeg selfølgelig ringe legen, men hvor lenge pleier det å vare? Og har dere noen råd for å få ned feberen? har tatt paracet, men den varer max 4-5 timer og man kan ikke ta de mer enn 3 ganger i døgnet. Jeg har prøvd kald klut, stillt meg på terrassen. Det hjelper i 5 min... Og jeg har selfølgelig ligget å slappet av, men begynner å få vondt i hoftene ryggen og ribbeina av all liggingen... skal ikke være lett dette her =P
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Du kan ta ibux i tillegg til (sammen med altså) paracet. Også vet jeg ikke om Tamiflu fortsatt kan ha en virkning, men i tilfelle det er sånn så ville jeg ringt legen i morgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå