Gjest _sjuk Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Siden i går har jeg hatt kramper i magen, diare med vannkonsistens og jeg kaster opp alt jeg får i meg. Drikker jeg et glasss vann kaster jeg oppvannet! Spiser jeg en HALV KJEKS kommer den opp igjen! Jeg er litt bedre i dag enn i natt men det tror jeg er fordi det ikke er noe mer igjen inni magen nå. Så har dere noen tips for hva jeg burde prøve å få i meg? Stemmer det at tørre kjeks og ristet brød er bra for magen? Hva med drikke, bare vann eller? Tusen takk for hjelp, trenger det for jeg går snart i bakken..
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Prøv vann med litt oppløst sukker. Sukkeret er for å få et snev næring, vann så du ikke blir dehydrert. Ting som er så nøytrale som mulig i smak og konsistens er ofte lettere å få i seg - ristet brød (ikke skorpen) kan være verdt et forsøk. Prøv også agurk (igjen uten "skorpen"). Om det ikke gir seg, så ville jeg rungt fastlegen og hørt om du bør gjøre noe. Ikke bra for kroppen å gå helt uten føde og væske i flere dager.
Knøtteliten Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 cola uten kullsyre og eple har jeg hørt skal hjelpe. Også blåbær og kavring...
LadyStarlight Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Husker de anbefalte meg å spise yoghurt på legevakten den gangen jeg hadde magekatarr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå