Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg bor ikke så langt unna Artesia SPA i Oslo, og tenkte det kunne være et deilig sted å svømme i ny og ne. Hørte man måtte ha medlemsskap der for å få tilgang til lokalene, og slang en dag innom for å høre prisen. Ahem.... 12.000 i året PLUSS 35.000 i innmeldingsavgift. Nei, jeg har ikke skrevet en null for mye.... Heeelt sykt. Var der en gang for mange år siden, da man fremdeles kunne benytte svømmebassenget om man hadde SPA-time der, og... it ain't all that. Rent, rolig, pent, javisst! Men det er da ikke gullbelagt, heller - med mindre de har pusset voldsomt opp de siste årene. Tror jeg står over.... Men er det noen som har forslag til andre steder det er ålreit å svømme (innendørs) i Oslo? Har brukt Vestkantbadet tidligere, og det funker fint. Men åpen for forslag - helst med pervofaktor og homo-cruising på et minimumsnivå...
Virvel Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Tøyenbadet er jo nyoppusset og ganske fint. Eneste 50-metersbassenget i Oslo også... Om du er en litt mer seriøs svømmer pleier de å ha en egen hurtigbane slik at du slipper å kollidere med alle pensjonistene i blomstrete badehetter. (Og om du er pensjonist i blomstrete badehette vil du selvsagt slippe å kollidere med de uforskammende gærningene som bare skal svømme fort. )
Gjest Miam Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Var på Tøyenbadet i sommer, og jeg var kjempefornøyd Fint, rent, kaldt nok i vannet til at man ikke bråner opp når man faktisk svømmer som trening, men ikke iskaldt. Kjempeflott basseng og stort!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 På Domus Athletica er det fint (foretrekker det soleklart foran Tøyenbadet). Det er opprinnelig for studenter, men jeg tror det er muligheter for andre.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Takk for gode tips! Skal prøve ut begge. Er student, så jeg bør vel få tilgang til DOmus Athletica da. Om du er en litt mer seriøs svømmer pleier de å ha en egen hurtigbane slik at du slipper å kollidere med alle pensjonistene i blomstrete badehetter. (Og om du er pensjonist i blomstrete badehette vil du selvsagt slippe å kollidere med de uforskammende gærningene som bare skal svømme fort. ) For en fantastisk og hjertegod beskrivelse! Ha-ha, nå ble jeg i godt humør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå