Gjest knerten Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Fikk kjapt så sykt dårlig samvittighet. Har spist, fordelt med ca 2-3timers mellomrom: 1 brødskive med lett brunost 1 rundstykke (stort) med lett gulost 1 banan, 1 brødskive med salami 1 rundstykke (stort) med lett gulost 1 brødskive med salami + en rett i koppen grønnsakssuppe HVOR MANGE KALORIER BLIR DETTÈ? CA!
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Om det er alt du har spist i dag syns ikkje eg det er særlig mye egentlig.. Antall kalorier veit eg ikkje.
TT90 Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Kan ikke se noen grunn til at du skal få dårlig samvittighet for denne dagens måltider. Det ser ut som om du har fått i deg alle de riktige næringene og med gode jevne mellomrom. Det jeg lurer på er om du selv synes at dette er mye? Hva ifølge deg selv er isåfall en perfekt dag i forhold til mat? Du må selvfølgelig også se ann om du var i mye aktivitet den dagen. Lite og ofte er et godt tips og det virker som om du har skjønt det:)
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Ts, du trenger hjelp. Det der er alt for lite matinntak gjennom en dag.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 vet ikke akkurat hvordan de rundstykkene dine var, men sånn ca, så har du fått i deg 1000 kcal, og det er jo ikke for mye. tvert om!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Om du har fått dårlig samvittighet over denne "mengden" mat, trenger du hjelp! Dette er ikke mye. Det er på et absolutt minimum av hva du trenger i løpet av en dag.
Gjest Gjest_Mubba_* Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Jeg skjønner godt at TS fikk dårlig samvittighet, ikke pga. mengden mat, men innholdet. Det er jo bare brød/gjœrbakst, kun karbohydrater.. Hadde jeg spist den maten en dag ville jeg sett høygravid ut, fått vondt i magen og følt dårlig samvittighet. Det finnes så utrolig mye herlig mat som gir både kropp og sinn godt!
Gjest JulePasta Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Jeg skjønner godt at TS fikk dårlig samvittighet, ikke pga. mengden mat, men innholdet. Det er jo bare brød/gjœrbakst, kun karbohydrater.. Hadde jeg spist den maten en dag ville jeg sett høygravid ut, fått vondt i magen og følt dårlig samvittighet. Det finnes så utrolig mye herlig mat som gir både kropp og sinn godt! Nå er det ikke alle som lider av karbohydratskrekk da. Et balansert kosthold består av proteiner, fett OG karbohydrater. Ikke dytt din ekstremdiett over på andre mennesker.
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Nå er det ikke alle som lider av karbohydratskrekk da. Et balansert kosthold består av proteiner, fett OG karbohydrater. Ikke dytt din ekstremdiett over på andre mennesker. haha, hun svarte jo bare på spørsmålet?
Solskinnsbolla Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Synes ikke det var så mye, bare veldig ensidig! Blir du ikke oppblåst i magen av så mye brødmat? Jeg klarer sjelden å føle meg spesielt mett på bare brødmat, men blir heller dårlig i magen. Gi kroppen din en varm lunsj, feks suppe(det er mettende!) sodd, fiskepinner med salat e.l
Gjest Gjest_Mubba_* Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Nå er det ikke alle som lider av karbohydratskrekk da. Et balansert kosthold består av proteiner, fett OG karbohydrater. Ikke dytt din ekstremdiett over på andre mennesker. Et balansert kosthold ja, men kostholdet ovenfor er ikke balansert! Hvis man er opptatt av å holde vekta/gå ned i vekt (som det kan virke som ts er), spiser man bare ikke brødmat hele dagen. Btw, jeg har ingen karboskrekk nei, men oppfordrer TS til å kutte ned på mye av brødet og heller spise frokost, lunsj, middag og to mellommåltider.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå