Inger Skrevet 24. april 2002 #1 Skrevet 24. april 2002 Jeg lurer på:Jeg har diktet en sang til min kommende mann som jeg har tenkt å ha som allsang. Også har jeg lurt på om jeg skal synge "Det vackraste som fins". Ville dere heller ha sunget den selvlagde sangen og kuttet ut den andre?
Niso Skrevet 24. april 2002 #2 Skrevet 24. april 2002 Hva med å få en solist til å synge/spille "Det vackraste" i kirken, og så heller synge din egen sang i selskapet? Vi har endelig fått avtalt med organist og prest idag, så vi skal faktisk ha Det vackraste som solo-sang under vielsen.
cream Skrevet 24. april 2002 #3 Skrevet 24. april 2002 Ja, hva med ikke å gjøre det sånn som det står skrevet ovenfor...?... Det hadde jeg valgt hvis jeg var deg! Jeg selv har fått noen til å skrive en sang til min kjære, som er personlig, men den skal være allsang. Er ikke utdelt med så bra sangstemme at det gjør noe Lykke til!
Inger Skrevet 24. april 2002 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2002 Nå har det seg slik at jeg har ornda med to som skal synge i kirka. De skal synge One hand one heart og The prayer (Bochelli/Dion), så jeg tror det holder.
Frøya*0803 Skrevet 24. april 2002 #5 Skrevet 24. april 2002 Hallo der Hva om dere synger din selvlagde sang som allsang under middagen, og du synger "Det vackraste" på festen senere på kvelden? Tror det kan bli suksess, ja 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå