Purple Diamond Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 (endret) Har i litt over en uke brukt Epiduo gel på kvisene jeg har på haken. Det har blitt betydelig bedre allerede, selv om huden flasser og er litt rød til tider. Det jeg lurer på er hvor lenge jeg kan bruke den? Og vil huden holde seg bra når jeg slutter å bruke den? Bør jeg trappe ned forsiktig eller noe? Endret 13. november 2009 av Purple Diamond
lost_bird Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Dytter opp denne jeg, lurer på det samme selv. Også lurer jeg også på hvordan det er med sol når man bruker denne kremen?
Gjest gutten :P Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Hei....ser det er en stund siden dere har skrevet her...hva er erfaring med kremen....kommer det tilbake?
DenAnonymeJenta Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Ser det er en good stund siden dere spurte om dette men svarer for det. Slutter du å bruke kremen, vil kvisene dukke opp igjen. Du vil da ende opp med enda flere enn da du først startet og kan også ende opp med arr.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 jeg har brukt kremen i 3 år. hør på legen din så går det fint, kvisene kommer tilbake når du slutter Anonymous poster hash: 55308...c33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå