Gå til innhold

Epiduo


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har i litt over en uke brukt Epiduo gel på kvisene jeg har på haken. Det har blitt betydelig bedre allerede, selv om huden flasser og er litt rød til tider. Det jeg lurer på er hvor lenge jeg kan bruke den? Og vil huden holde seg bra når jeg slutter å bruke den? Bør jeg trappe ned forsiktig eller noe? :)

Endret av Purple Diamond
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp denne jeg, lurer på det samme selv. Også lurer jeg også på hvordan det er med sol når man bruker denne kremen?

  • 2 måneder senere...
Gjest gutten :P
Skrevet

Hei....ser det er en stund siden dere har skrevet her...hva er erfaring med kremen....kommer det tilbake?

  • 3 år senere...
Skrevet

Ser det er en good stund siden dere spurte om dette men svarer for det.

Slutter du å bruke kremen, vil kvisene dukke opp igjen. Du vil da ende opp med enda flere enn da du først startet og kan også ende opp med arr.

Skrevet

jeg har brukt kremen i 3 år. hør på legen din så går det fint, kvisene kommer tilbake når du slutter



Anonymous poster hash: 55308...c33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...