Gjest majja Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hei alle sammen jeg lurte på en ting,har sett sånne "dagen derpå" tabletter på butikkene, og lurer på om det er noen av dere som har prøv de? Og om de har fungert?! Har lyst til og prøve, men vil vite om de funker først,slik at jeg slipper og kaste bort penger på det
LadyStarlight Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Ta heller å drikke endel vann før du går å legger deg du
Coronas Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Hei Jeg har brukt dagenderpå "pille" fra Thailand og den funker. Den heter Wakie. Inneholder den mengden vitaminer og mineraler du mister ved en fyllekule. Men det hjelper stort å få i seg en fet hamburger og en halv liter væske (cola ol)
Gjest wahaj Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Det er visst dokumentert at det ikke har noe virkning. Så jeg ville heller ha satset på litt mat og drikke før jeg la meg :-)
Coronas Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Leste litt om det på dinside og nettavisen. Men de som ikke virker er piller som blir solgt i Norge. Bedre varer i utlandet. Du får til og med pencilin på apoteket i Thailand uten å snakke med en lege først he he.
Gjest wahaj Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Leste litt om det på dinside og nettavisen. Men de som ikke virker er piller som blir solgt i Norge. Bedre varer i utlandet. Kan nok stemme det, ja :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå