LaKarma Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Så ble det Per Sundnes og Marte Stokstad. Hva syns dere? Jeg for min del kunne ønske det var noen litt mer kjente internasjonalt...
Gjest Gjest_ :) Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 ... i den norske finalen ja. Hvem som skal lede den internasjonale finalen er, så vidt jeg kan se, ikke avklart ennå. Kilde: http://www.nrk.no/programmer/tv/melodi_grand_prix/1.6862962
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Så ble det Per Sundnes og Marte Stokstad. Hva syns dere? Jeg for min del kunne ønske det var noen litt mer kjente internasjonalt... Du må nok lære deg forskjellen på Melodi grand prix og Eurovision song contest. MGP er den norske finalen, mens ESC er den internasjonale finalen. Som gjesten over påpeker er det ikke bestemt hvem som skal lede den internasjonale finelen ennå.
Primarius Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Skulle ønske man hadde noen som a) var seriøse og b) ikke skulle være så pinlig "på" og morsomme hele tiden. Gjelder forøvrig både MGP og ESC... Det blir litt ille når man skrur av lyden når programlederen snakker, men skrur den på igjen når musikken begynner, i et program som ikke nødvendigvis er kjent for topp kvalitet på musikken...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Så ble det Per Sundnes og Marte Stokstad. Hva syns dere? Jeg for min del kunne ønske det var noen litt mer kjente internasjonalt... Vel siden Ibsen døde i 1908 eller når det var. Så går nok ikke det
annamaria8 Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Jeg nominerer kronprinsessen til å lede Eurovision-showet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå