Gjest Motstand' Skrevet 14. november 2009 #21 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg blåser vel i om du hater meg eller ikke, du vil ha meg ut på bakgrunn av min rase, og hva skal jeg da kalle deg? Hva med patriot? Også det norske folk burde vel ha en likeverdig rett med alle andre folkeslag til å motsette seg kolonisering av fremmede folkeslag? På samme måte burde vel også det norske folk ha en likeverdig rett til å ønske at deres etterkommere skal kunne arve et land de kan kalle sitt eget? I utgangspunktet er du her på grunn av et forræderi og et politisk overgrep begått mot det norske folk. Ingen spurte det norske folk om vi syntes det var greit at eliten satte i gang med en radikal demografisk transformering av Norge. Hvem er da du, som vil illegitimere det å reversere resultatet av denne politikken? Dessuten hater jeg deg faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #22 Del Skrevet 14. november 2009 Hva med patriot? Også det norske folk burde vel ha en likeverdig rett med alle andre folkeslag til å motsette seg kolonisering av fremmede folkeslag? På samme måte burde vel også det norske folk ha en likeverdig rett til å ønske at deres etterkommere skal kunne arve et land de kan kalle sitt eget? I utgangspunktet er du her på grunn av et forræderi og et politisk overgrep begått mot det norske folk. Ingen spurte det norske folk om vi syntes det var greit at eliten satte i gang med en radikal demografisk transformering av Norge. Hvem er da du, som vil illegitimere det å reversere resultatet av denne politikken? Dessuten hater jeg deg faktisk ikke. Det er nettopp det du gjør. Du hater. Stakkars deg, du kan ikke ha det godt med deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Motstand' Skrevet 14. november 2009 #23 Del Skrevet 14. november 2009 Det er nettopp det du gjør. Du hater. På hvilken måte hater jeg, da? Jeg hater ikke bare fordi du påstår det, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #24 Del Skrevet 14. november 2009 hehe null problemo med sånne. Se etter diverse trekke med dem. om hun hadde krom nese så beskyld henne for å være jøde. Lær deg litt rasebiologi. Du vil fort kunne se om rasistene er ariere eller ikke. Finns mange ikke-ariere i rasistmiljøet i norge. Jøder, sigøynere og samer har bodd her lenge og mange nordmenn har noe ikke-nordisk genetikk. Bare let etter forskjellige rasetrekk. Lær deg de forskjellige så er det bare å se etter. Å ha hvit hud og blondt hår kvalifiserer ikke til å være arier hvis kinnbenene er for brede, eller hvis skallen er for lav. Hvis haken er vikende osv...masse ting du kan ta dem på. Enjoy Nå er du inne på noe som minner mest om Nazi-ideologi, med tanke på riktige proporsjoner i ansiktet og den type ting. De fleste moderne rasister har ikke noe i mot litt innblanding og den type ting, da hvit vs. svart er nok forskjell for dem. En annen ting å tenke på er at det kan fort bli vanskelig for en som ikke tenker som en hvit rasist å prøve å motbevise en overbevisning, som rasisten uansett har mest peiling, på med egne meninger om hva som er rene hvite og den type ting. Da risikerer man fort å begå en tabbbe, og si noe feilaktig som komprimerer hele standpunktet ditt. Hvis jeg hadde vært en rasist f. eks. hadde jeg ikke hatt store problemer med å peke ut feilene med argumentet du foreslår her, og jeg hadde antageligvis ikke blitt satt ut av noen som prøver å fortelle meg hvilken rasistiske overbevisning jeg har, da det ofte er noen personlige modifikasjoner fusjonert med andre vedtatte idéer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Motstand' Skrevet 14. november 2009 #25 Del Skrevet 14. november 2009 Det er nettopp det du gjør. Du hater. For øvrig vil jeg heller kalle det kjærlighet. Hvordan kan kjærlighet til sitt eget folk oppfattes som hating av andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #26 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg hadde ikke blitt fornærmet om noen kalte meg hviting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 14. november 2009 #27 Del Skrevet 14. november 2009 Hun som kalte deg svarting virker rimelig korka og ikke minst uforskammet og respektløs. Prøv å drite i henne. Det vil alltid eksistere frekke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #28 Del Skrevet 14. november 2009 Vet du at mulatt betyr muldyr? Tror du skal tenke deg om før du bruker det ordet. Virkelig. Det kan være en god ide å SJEKKE ut hva ting betyr før man hevder bastant en ting. Det er nemlig IKKE SIKKERT at mulatt betyr muldyr. Så lenge man ikke VET, så kan man bruke det. Jeg vil ha meg frabedt fra slike PK'ere som skal være såå sikre i sin sak, å få tredd nedover øra at slik er det bare! >:-( Vet du hva? Slik er det ikke! Ordets etymologi er usikkert! Det hevdes at ordet er avledet av arabisk muwallad, dvs. «person av blandet herkomst». Muwallad betyr bokstavelig «født», «oppfostret», «født og oppfostret blant arabere» (men ikke av rent arabisk opprinnelse) e.l. Ordet er avledet av det semittiske grunnordet WaLaD (arabisk: ولد direkte arabisk transkripsjon: waw, lam, dal). Walad betyr «etterkommer», «barn», «sønn», «gutt», «ungdyr», «ung person». Muwallad ble brukt for å betegne etterkommerne av arabiske menn og ikke-arabiske kvinner. Ordet muwalladin brukes fortsatt på arabisk i denne betydningen. Ifølge Julio Izquierdo Labrado, lingvisten Leopoldo Eguilaz y Yanguas samt flere arabiske kilder, er muwallad den etymologiske opprinnelsen til mulato. Ifølge disse kildene oppstod mulato fra muwallad uavhengig av det beslektede ordet muladí, som ble brukt om iberiske kristne som hadde konvertert til islam under det mauriske styret på den iberiske halvøy i middelalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 14. november 2009 #29 Del Skrevet 14. november 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #30 Del Skrevet 14. november 2009 Hun er nok bare sjalu. De som har en farget og en lys forelder ser nydelige ut! Ikke bry deg om slike hatefulle mennesker.. Enig. De er virkelig nydelige av utseende. Vi ligger og griller oss dagen lang for å få litt farge, de har den fra naturens side, heldiggrisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #31 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg hadde ikke blitt fornærmet om noen kalte meg hviting. Nei, sikkert ikke. Tror du hadde sett på det anderledes hvis 95& av dem rundt deg var svart, og du var minoriteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #32 Del Skrevet 14. november 2009 Om jeg var deg, og ikke fryktet noe fysisk fra den som ytret den kommentaren, ville jeg slengt tilbake at jeg i alle fall er intellegent i motsetning til den som kom med uttalelsen. Det å si slike ting vitner ikke akkurat om at det er aktivitet i hjernen som er verdt bryet å høre på. Du skulle ikke være nødt til å godta slike ting. Det skulle ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 14. november 2009 #33 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg er norsk, født i norge med norske foreldre. Jeg er anti-rasist, og svært opptatt av menneskene rundt meg. Jeg har ALDRI behandlet noen annerledes pga hudfarge... Men vet dere en ting.. Jeg har opplevd svært mye rasisme mot meg, som '' hvit''... Når jeg gikk på u.skolen, var det en gutt ( som jeg forøvrig synes ganske synd i , da han måtte ha det kjipt) som alltid gikk å sladra til læreren og sa vi kalte han neger og bruning.. enda ikke vi hadde vært i nærheten av han. Det er vel og merke noen år siden, men den rasismen jeg personlig har opplevd/vært vitne til i Norge, har faktisk gått den veien.. Jeg har mange venniner med utenlands opprinnelse, som aldri klager på forskjellsbehandling, netopp fordi de står på og jobber/studerer hardt for å nå sine mål.Ikke skylder de på forskjellbehandling , når ting ikke går deres vei :)Grunnen til at X ikke fikk drømmejobben var faktisk ikke pga hudfargen, men pga manglende kompetanse på akkurat det feltet. Uansett. Poenget mitt er uansett at rasisme er kjempteit og unødvendig. Det er kanskje vanskelig, men hev deg over det!Folk som må slenge drit til andre, er ofte de som har det verst med seg selv.Du er mye bedre enn de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå