Gå til innhold

Hva slags blomst er dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Hus og hage var det mest passende emnet jeg fant... Hva slags blomst er det her?

Blomst

Har lyst til å tatovere slike, men aner ikke navnet på de.

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Det ser jeg ja, men er ute etter hvilken type/navnet :) "En type liljer" dekker desverre ikke behovet :)

Gjest Gjest_sissel_*
Skrevet

Har du sett mønsteret til en helt typisk tattoo flower? Den er ekstremt lik de blomstene der, oppsøk enhver tattovør og be ham tegne den typiske tattoo blomsten, så skal du se han tegner den du mener, da kan du forklare videre =) =)

Skrevet
Hei!

Hus og hage var det mest passende emnet jeg fant... Hva slags blomst er det her?

Blomst

Har lyst til å tatovere slike, men aner ikke navnet på de.

Takk for svar!

send bildet til en blomsterbutikk eller garneri. tror de kan gi deg svaret

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Kan godt hende det er en Stargazer lilje, men litt vanskelig å si pga fargegjengivelsen på bildet. De andre bildene jeg har funnet av stargazer liljer har en sterkere rosafarge, men hvis jeg husker riktig, så kan de også være blekere i fargen.

Egentlig ikke så godt å si, men hvis du skal tattovere den, hvorfor ikke bare ta med bildet til tattovøren?

Skrevet

Hei, og takk for svar!

Jeg kan ta med bildet til tatovør, ja, men jeg vil gjerne finne noen litt mer detaljerte og bra bilder først :) Skal ha litt fler enn én, så derfor er det greit å ha i flere vinkler, osv.

Stargazer var tipp, topp! Fargen er det ikke så nøye med, mer fasongen! Tusen takk :)

Om noen vet om noen andre i samme stilen, så feel free til å skrive det her :) Kan alltids finne noe som er enda finere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...