megsåklart Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Jeg har nylig kjøpt en tre-roms leilighet på 65 og vil nå pusse opp litt av den før jeg flytter inn. Det jeg ønsker å gjøre er å legge laminat i gang, kjøkken og to soverom, male i gang og to soverom og tapetsere en vegg på hvert soverom. Dette tilsvarer omtrent halve leilighetens areal. Hvor mye burde jeg beregne å bruke på dette? Jeg skal gjøre det selv med hjelp av min far så dette er kun for materialer og evt utstyr, og vil gjerne ha det ganske billig. Jeg er takknemmlig for alle tips.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Jeg har nylig kjøpt en tre-roms leilighet på 65 og vil nå pusse opp litt av den før jeg flytter inn. Det jeg ønsker å gjøre er å legge laminat i gang, kjøkken og to soverom, male i gang og to soverom og tapetsere en vegg på hvert soverom. Dette tilsvarer omtrent halve leilighetens areal. Hvor mye burde jeg beregne å bruke på dette? Jeg skal gjøre det selv med hjelp av min far så dette er kun for materialer og evt utstyr, og vil gjerne ha det ganske billig. Jeg er takknemmlig for alle tips. Laminat varierer i pris. du kan få veldig billig,og dyr. Det samme gjelder tapet. Finn prisen pr.kvadratmeter og gang opp med antall kvadrat du skal legge. Finn prisen på tapetet du skal ha,mål vegg osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå