Gå til innhold

Jomfruhinna

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som fortsatt er jomfru, men uten jomfruhinne.

Eller jeg har litt av den igjen da tror jeg, du skjønner det er en sånn hva skal jeg kalle det en tynn hinne som skiller skjedeåpningen i 2 deler på en måte. Den er utrolig irriterende når jeg skal ta ut tamponger og jeg tror nemlig det er rester fra jomfruhinna.

Tror du det vil gjøre vondt for meg om jeg om jeg bare klipper eller skjærer denne såkalte hinnen bort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

Hmm jeg er ingen lege, men dette synes jeg høres litt rart ut. Tror ikke jomfruhinna er så sterk at dette er mulig. Jeg mener ikke å høres nedlatendeut, men er du sikker på at det ikke er sånn du skal være der nede? Når jeg var yngre fant jeg stadig "feil" som viste seg å være naturlige deler av underlivet.. Gå til en gynekolog så får du vite sikkert.

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

du må ikke finne på å gjøre noe med det selv foresten. Du kan skade deg selv. Gå til en lege hvis dette plager deg.

Skrevet
Tror du det vil gjøre vondt for meg om jeg om jeg bare klipper eller skjærer denne såkalte hinnen bort?

Herregud JA! Dette må du ikke finne på! :hakeslepp:

Skrevet

Sannsynligvis gjør det vondt, men neppe verre enn at xylocain hadde ordnet det.

Men jeg vil heller anbefale en dildo om du virkelig vil bli kvitt jomfruhinnen. Bare tenk litt over det først. Det kan være du ender opp med en tanke på at det er noe du vil "gi" til noen du er glad i, og det å da ha fjernet den med vilje kan være irriterende (snakker av erfaring her. Jeg mistet min ved et uhell, og selv om partneren min ikke kunne brydd seg mindre var det litt sårt på en merkelig måte at det var noe som bare hadde blitt slik og ikke noe som var påvirket av han)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...