Gå til innhold

Joggebukse-tips til dame

Gjest Gjest_Thomas_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Thomas_*

Hei, kjæresten min loffer rundt i en gammel joggebukse når hun har fri, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe (som en av flere gaver) en skikkelig digg joggebukse eller et joggebuksse/overdel-sett som hun vil nyte å ta på seg når hun skal slenge seg i sofaen etter jobb. Men er usikker på hvor jeg finner en bra en. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Bula-buksene er digg, de har også noen i "pysj"stoff som er veldig gode som skikkelige kosebukser. Synes ikke de blir så formløse som noen joggebukser kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 viktige kriterrier jeg iallfall har nåe jeg skal kjøpe joggebukse.

- Strikk nedersw ved beina sånn at den ikke subber og blir våt og møkkete vis jeg må ut en tur.

- Ikke stram i livet, en del joggebukser blir faktisk det etter et stort god måltid. ( jenter blir ofter oppblåst enn gutr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles litt bedre å være shabby hvis man kan være det med stil. Min yndlingskosedress er fra Odd Molly og kostet 2400 hvis jeg ikke husker feil. Ellers har jeg noe fra Massimo Dutti som jeg foretrekker hvis Molly er til vask. De har litt mer og velge blandt, og er tasty.

Kommer litt an på hvor kresen hun er. Eller du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he:)

Jeg ville kjøpt noe i velur fra H&M til 2 - 300 kr.

Men skal sjekke ut de bula-buksene, ble nysjerrig...

Odd MOlly: er det en ren nettbutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med den som skreiv at det må vere strikk nederst.

I tillegg må eg ha lommar.

Og den må vere i et mjukt stoff.

Eg kjøpte denne buksa på Cubus for to mnd sidan. Kjøpte den berre fordi den var veldig billig og eg måtte ha ei kosebukse. Beste eg har hatt!! Er såååå fornøgd!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jean Paul har noen skikkelig deilige:) De er i tillegg i fine farge og holder seg fine etter vask :) Jeg er ihvertfall superglad i mine! :jepp:

De sitter ganske pent på stussen også - så får du noe pent å se på også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd Molly er et merke. Men om du oppholder deg i Oslo, så fører undertøysavdelingen på Steen & Strøm slike. Der har de forresten en god del annet delikat i samme sjanger, men det er ikke veldig billig der.

Nå kjenner jeg jo ikke jenta di, men jeg kan ikke fatte hvordan hun skulle bli missfornøyd med en presang derfra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er :D

Champion har jo noen fantastiske daffebukser. Det viktigste er at de er myke og ikke strammer rundt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Onepice, den nye bunaden, ja! Jo, den er festlig. Men syns det er vel mye penger for et tøyseplagg. Ja, jeg kaller det det. Man må jo bli fryktelig varm i en slik? Hvis den skal brukes innendørs, og det skal den vel?

Ja, kanskje jeg hadde kjøpt en hvis jeg hadde penger til overs... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken

Uff.. onepiece er så fælt! for noen uker siden kom det en skjeggete mann i 40 årene inn i butikken der jeg jobber, og vet dere hva? Han hadde en lilla onepice på seg! med hetta på hodet og alt! Uff.. eneste han mangla var suttekluten :P Onepice er stygt!!

Til spørsmålet ditt: jucy couture har noen fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, helt enig - onepiece er IKKE pent. Det var mest ironisk ment at jeg posta den linken :) Men i og med de greier å selge slike dresser til 2000 kr må det jo være endel som liker det.

Det er vel et av plagget folk om 10 år kan si "Husker du vil gikk med sånt!?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...