Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Prevensjon og migrene? Hva skal jeg velge tro? Jeg er ei jente på snart 20 år som er og har vært i et fast forhold i snart 5 år. Jeg har ikke migrene med aura, men de østrogenpreparatene gjør at jeg veldig ofte får anfall og perioder med "nedstemthet". De p-pillene jeg har prøvd er -trionetta (mine første mnd. med prevensjon. Husker ikke om disse var noe problem. Ble tatt ut av prod.) -Loette (Begynte å få hyppigere hodepine) -p-sprøyte (måtte slutte pga. magesmerter/cyster) -Mercilon (Gikk på denne i nesten to år og var sterkt plaget med migrene i denne perioden) -Cerazette (funket greit, men får fæl hud og har problemer med cyster) Mitt siste påfunn var denne pearly fruktbarhetsmåler, men jeg kan rett og slett ikke få noe barn nå, ble sagt at denne var 99.3% sikker men mange sier at dette er noe man bruker når det ikke er noen krise om man skulle bli gravid. Hva har jeg igjen da? Kan det være p-pillene som gjør at jeg får migrene?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Det kan det være. Snakk med legen din.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg mistet all form for migrene 99,5% etter at jeg kutta ut mensen ved bruk av p-piller etter legens råd. Før det holdt jeg på å dø av hodepine, trodde p-pillene skulle ta livet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå