Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 jeg er en jente på 15 år som har hatt mensen i rundt 1 og et halvt år nå. Og jeg er så lei av at mensen bare kommer å går når den vil. Når vil jeg få en regelmessig menstruasjon ? jeg skriver opp hvilken dato det er vær gang jeg har mensen, men det er ikke noe mønster eller system i det hele tatt. når er det egentlig normalt å få regelmessig menstruasjon?
Gjest Gjest_utlogga_* Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 jeg er en jente på 15 år som har hatt mensen i rundt 1 og et halvt år nå. Og jeg er så lei av at mensen bare kommer å går når den vil. Når vil jeg få en regelmessig menstruasjon ? jeg skriver opp hvilken dato det er vær gang jeg har mensen, men det er ikke noe mønster eller system i det hele tatt. når er det egentlig normalt å få regelmessig menstruasjon? Det er individuelt. Noen er uregelmessige, mens andre er det ikke. Jeg er 23 år og har fortsatt ikke fått regelmessig mens. Jeg var på samme alder som deg da jeg fikk den.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Det er individuelt. Noen er uregelmessige, mens andre er det ikke. Jeg er 23 år og har fortsatt ikke fått regelmessig mens. Jeg var på samme alder som deg da jeg fikk den. okei, jeg håper min blir regelmessig ganske snart er lei av at det ikke er noen fast uke.. : /
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå