Gå til innhold

p-sprøyte


Fremhevede innlegg

Gjest gjest-meg
Skrevet

Hei!

Tok p-sprøyta(1.gang) onsdag 4. november. Men søndag 8. november endte jeg opp med å ha ubeskyttet samleie med kjæresten. Burde jeg ta en graviditetstest om noen dager? Er ikke helt sikker på dette med tester:p Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Det enkleste er å starte mens du har menstruasjon: Da er du ikke gravid, og du har beskyttelse fra første dag. Starter du utenom menstruasjon, er du sikker etter 8 dager. Hvis du begynner på p-sprøyten etter fødsel, bør det gå 4-6 uker før du begynner. Det skyldes at melkeproduksjonen og ammingen skal være godt innarbeidet først. Du har sikker beskyttelse etter 14 dager.
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Aner ikkje heilt, men tipper rundt den tida du skal ha mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...