Gjest gjest-meg Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Hei! Tok p-sprøyta(1.gang) onsdag 4. november. Men søndag 8. november endte jeg opp med å ha ubeskyttet samleie med kjæresten. Burde jeg ta en graviditetstest om noen dager? Er ikke helt sikker på dette med tester:p Håper på svar:)
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Det enkleste er å starte mens du har menstruasjon: Da er du ikke gravid, og du har beskyttelse fra første dag. Starter du utenom menstruasjon, er du sikker etter 8 dager. Hvis du begynner på p-sprøyten etter fødsel, bør det gå 4-6 uker før du begynner. Det skyldes at melkeproduksjonen og ammingen skal være godt innarbeidet først. Du har sikker beskyttelse etter 14 dager.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Da bør du nok teste deg ja...
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Aner ikkje heilt, men tipper rundt den tida du skal ha mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå