Gå til innhold

Idealhøyde kvinner og menn

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kvinner: 1.70. 10 cm lavere enn meg.

Menn, min høyde sef :D 181,5

Endret av pace
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvinner: 1.70. 10 cm lavere enn meg.

Menn, min høyde sef :D 181,5

du har pussyhøyde da pace. ekte menn er 185 pluss....hilsen 188

Skrevet (endret)

Hehe. Jeg ser en god del kvinner vil ha den høyden. Så jeg tenkte å ta igjen med å be om 1.70.

Du får vel alle damene du? =D

Jeg tror 1.80-185 er mest normalt for menn? Damene ber om de unike mennene. Det blir kamp.

Endret av pace
Skrevet
Hehe. Jeg ser en god del kvinner vil ha den høyden. Så jeg tenkte å ta igjen med å be om 1.70.

Du får vel alle damene du? =D

Jeg tror 1.80-185 er mest normalt for menn? Damene ber om de unike mennene. Det blir kamp.

tror ikke kvinner bryr seg mer om høyde enn at mannen er høyere. er vel få kvinner som er 181, eller høyere, selv om det er noen.

Skrevet

Ingen idealhøyde for meg..

Men han må være høyere enn meg.. Jeg er 170 cm.. Om mannen er 171cm eller 190cm spiller ingen rolle..

Skrevet
tror ikke kvinner bryr seg mer om høyde enn at mannen er høyere. er vel få kvinner som er 181, eller høyere, selv om det er noen.

Jeg mener å si her. At det er mange her som ber om det.

Høye fagre kvinner er litt lekkert syntes jeg egentlig. Men det er litt det samme for å være ærlig.

Skrevet

I forhold til meg selv går jeg for menn i 1.75 ish høyden (ikke bevisst, men når jeg ser på de jeg har vært med så er kun en av de over 1.80). Er selv 1.63.

Liker best lave jenter og litt lave menn.

Skrevet

Syns jeg dette er en merkelig tråd, men jeg får ikke sove likevel :ler:

Jeg er kjempehøy - høyere enn alle idealkvinnene som er oppgitt her.

Mange fordeler med å være høy. Jeg drukner aldri i folkemengder, syns i terrenget, og får lettere aksept blant menn i arbeidslivet. Det triste er jo at det ikke finnes særlig mye sexy sko uten hæler, og at jeg blir ekstremt høy om jeg kliner til og skor meg 7 cm opp...

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Så flott at folk liker/synes det er pent med forskjellige lengder. Men betegnelsen IDEALHØYDE liker jeg ikke... Hvem skal avgjøre hva som er idealhøyden og hva som ikke er det?

Folk liker som regel dem som er lik seg selv...

Skrevet

Kom til å tenke på diktet om mauren her, ja... Tror ikke det finnes noen idealhøyde, selv om det er en tendens til at kvinner foretrekker menn med litt høyde. En av mine kamerater er rundt 1.60 og er sammen med ei veldig pen jente som er sikkert ti cm høyere enn ham. Og ei av de flotteste damene jeg kjenner er sikkert 1.80. Det er "trygt" å ha en størrelse som er innenfor det vanlige, men det kan være utrolig vakkert å være utenfor standarden også. Selv er jeg helt normal, 165 ca og er sammen med en som er 180-og-litt-til. Har ingen idealhøyde, foretrekker nok menn som er like høye eller helst høyere enn meg, og har vært forelskai/betatt av gutter som er alt fra rundt 170-190+.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...