wok Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Mannen min skal steriliseres. Han er motivert for å gjøre det, og det skal bli greit å slippe å tenke på prevansjon. Men jeg er liksom litt bekymret, da... Noen som har erfaring fra dagene etter mannens sterilisering? Var det vondt? Hvor lang tid tok det før even. smerter var borte? Psykiske reaksjoner? Fint hvis noen vil dele erfaringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå