Gå til innhold

Spanking? Er det godt eller not?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når en har doggystyle sex og typen begynner å daske deg på rumpa er ikke det litt vanskelig å konsentrer seg? Jeg mener gjør det sex bedre eller mister man konsentrasjonen pga smerten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nuvel, om du kaller det for smerte, så har du sannsynligvis så lav smerteterskel at det ikke vil gjøre godt for deg.

For mange så er dasking på rompen deilig, fordi det øker blodtilførselen, noe som igjen fører til kraftigere orgasmer.

Skrevet
Når en har doggystyle sex og typen begynner å daske deg på rumpa er ikke det litt vanskelig å konsentrer seg? Jeg mener gjør det sex bedre eller mister man konsentrasjonen pga smerten?

Det har jeg alltid lurt på også. Jeg mener tanken er jo litt sexy, men samtidig så kan jo det kanskje virke rart med noen som tar deg bak i fra mens de dasker rumpa di :fnise: Har desverre ikke erfaringen til å svare om det er godt eller not, men det må en bare prøve seg fram til. Jeg mener jeg ville ikke sagt nei om noen spurte om de fikk lov til å daske meg litt. Jeg må jo oppleve det for å vite o jeg liker det eller ikke.

Skrevet

Jeg digger det skikkelig. Det befinner seg absolutt ikke i smerte-kategorien for min del.

Skrevet

Det er overraskende digg å bli klasket på rumpa mens man blir tatt i doggy, men han må treffe riktig, dvs. på den mest kjøttfulle delen, ikke slå på bein. Eksen min gjorde det for å teste det på meg en gang og til vår begges overraskelse likte jeg det. Vi snakket ellers sjelden om det, det var bare noe han gjorde en gang iblant når vi var veldig godt i gang. :sengekos:

Skrevet

Kvinner bør ikke like å bli slått da dette er dårlig for likestillingssaken.

Skrevet

Det er digg i rette settingen. Om ikke settingen er rett blir det ofte litt påtatt.

Skrevet
Kvinner bør ikke like å bli slått da dette er dårlig for likestillingssaken.

:nei: T-U-L-L! Man kan ikke la være å prøve det fordi det ikke er "likestilling". Dette er sex vi snakker om! Om noen vil bli dasket litt på stumpen under sex, så må de få like det :fnise:

Skrevet

NOT

og det var enda verre da han bare fortsatte, det ble helt feil for meg, men innså at det ble enda bedre for ham :overrasket:

Skrevet
:nei: T-U-L-L! Man kan ikke la være å prøve det fordi det ikke er "likestilling". Dette er sex vi snakker om! Om noen vil bli dasket litt på stumpen under sex, så må de få like det :fnise:

Nei, det er kvinneundertrykkende å slå under sex, selv om hun liker det. Han bør altså ikke slå, og hun bør heller ikke like det.

Skrevet
Nei, det er kvinneundertrykkende å slå under sex, selv om hun liker det. Han bør altså ikke slå, og hun bør heller ikke like det.

Haha, din luring!

Vel, da er det vel bare å daske tilbake, da - DA har vi likestilling!

Skrevet (endret)

Haha, din luring!

Vel, da er det vel bare å daske tilbake, da - DA har vi likestilling!

Til sitert oppe: T-U-L-L!!!

Nede: Helt enig. Om en er så i mot en liten dask på baken kan en bare si nei jeg liker ikke det. Og får du en liten dask alikavel gi en tilbake! Å si at det er galt å like litt spank spank er helt på jordet. Folk må få like det de vil. Folk har rett til å praktisere det de vil under seksuelt samleie so tough! :kjefte:

Ærlig talt å si at en ikke bør like det og at det er galt er dårlig gjort. Ingen som forteller dere hva dere skal like i senga.

:rope: Frihet til å ha den sexen en vil!!!!

Endret av Chiyo
Skrevet
Frihet til å ha den sexen en vil!!!!

Jeg er ikke helt enig med deg. Jeg støtter en fraksjonert seksuell lavalder, hvor unger under 10 ikke kan få lov til å ha sex med hvem de vil, uansett alder.

Gjest Gjest_Lily_*
Skrevet
Til sitert oppe: T-U-L-L!!!

Nede: Helt enig. Om en er så i mot en liten dask på baken kan en bare si nei jeg liker ikke det. Og får du en liten dask alikavel gi en tilbake! Å si at det er galt å like litt spank spank er helt på jordet. Folk må få like det de vil. Folk har rett til å praktisere det de vil under seksuelt samleie so tough! :kjefte:

Ærlig talt å si at en ikke bør like det og at det er galt er dårlig gjort. Ingen som forteller dere hva dere skal like i senga.

:rope: Frihet til å ha den sexen en vil!!!!

Jeg er ikke helt enig med deg. Jeg støtter en fraksjonert seksuell lavalder, hvor unger under 10 ikke kan få lov til å ha sex med hvem de vil, uansett alder.

Tror ikke det var det Chiyo mente. Hun mente nok at voksne mennesker i et seksuelt forhold burde få lov til å like det de de vil så lenge begge er med på det. Jeg mener å si at det er galt av voksne mennesker å like spanking er det dummeste jeg har hørt. Hver sin smak. Slikt femministisk tullball som at det er kvinne diskriminerende å like spanking er greit å mene, men folk må få lov til å like det de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...