Gå til innhold

Dustenabo!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen ganger så irriterer den ulldottn meg sånn at jeg får lyst til å smelle døra i trynet på ham!!

i dag da jeg skulle sykle på jobb, travelt som alltid...hva finner jeg i gangen?? jo syklen hans trødd opp i min, pedaler og styrer innfiltret i hverandre. girene er ødelagte, styret var skjevt. skrev en lapp om at han måtte passe på hvordan han la fra seg sykelen. og at styret var blitt skeivt. Det var først da jeg syklet avgårde at jeg oppdaget girene.

Nå banket det nettopp på døra, og hva sa han??

Jo ...om ikke vi kunne sette de syklene som ikke var i bruk hos slektningene våre, slik at det ikke ble så dårlig plass??

Det var ikke hans problem.

Syklene kunne stå ute, eller i en bod.( boden er ca 3 kvadratmeter stor...)

Det er dårlig plass der nede det skal jeg innrømme, men den dusten påsto at det var min feil, fordi det var så trangt der!!!! Er da ikke mine sykler alle sammen!!

Hva med å ta litt hensyn?? han trenger da ikke å slenge sin sykkel oppå min fordet om??

Skal ringe til huseieren å KLAGE!!!

sånn...utblåsning over...men fortsatt veldig sinna for sykkelen som er ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Hva kan man si, du har en skikkelig taper nabo! Skulle vært ulovlig å oppføre seg slik. Selv har vi naboen fra helvete.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med huseieren samme dag, hun skulle skrive brev til ham.

Uansett er han visst i ferd med å bruke opp tabbekvota si..hehe

Kankke si annet enn at jeg gleder meg til han forsvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...