Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 (endret) Hei,jeg leser at det er mange som kunne tenkt seg jentesex av dere.jeg å vil ha! Bli slikket,fingret og alt det deilige,suge pupper, deilig å tenke på. Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 12. november 2009 av Skya
Gjest Gjest_Fantasia_* Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Det har vært en fantasi i mange år, og den er stadig tilstede i min nå så etablerte hverdag med mann og barn... Luftet temaet med et par venninner i helgen, og ble nærmest litt overrasket over at de fantaserer om det samme (selv om jeg vet at det er en vanlig fantasi). Problemet nå er bare at jeg er blitt helt besatt av fantasien og veldig gjerne vil leve den ut...tenker nesten ikke på noe annet og heller vel bensin på bålet ved å se på jentesex på nettet! Ser for meg at myk, langsom og deilig kos/sex med en annen jente vil være som en spa-opplevelse å regne...kvinnekroppen er fantastisk vakker med sine former og mykhet...
Gjest MikeWaters Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Det har vært en fantasi i mange år, og den er stadig tilstede i min nå så etablerte hverdag med mann og barn... Luftet temaet med et par venninner i helgen, og ble nærmest litt overrasket over at de fantaserer om det samme (selv om jeg vet at det er en vanlig fantasi). Problemet nå er bare at jeg er blitt helt besatt av fantasien og veldig gjerne vil leve den ut...tenker nesten ikke på noe annet og heller vel bensin på bålet ved å se på jentesex på nettet! Ser for meg at myk, langsom og deilig kos/sex med en annen jente vil være som en spa-opplevelse å regne...kvinnekroppen er fantastisk vakker med sine former og mykhet... Hva med å lufte dine tanker for din mann? Kansje dere fantaserer om det samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå