Gjest milkyway Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Æsjemeg, nå er jeg lei. Sover med øynene åpne ca hver natt! Våkner tørr i øynene, og lei av den kjedelige drømmen jeg hadde om soveromsveggen og klesskapet jeg har ligget og stirret på i søvne, pluss at jeg skremmer jo vettet av samboer og venninner jeg har overnattet med, de tror jo jeg ligger og prøver å psyke dem ut! Her er det ikke snakk om å ha dem litt åpne og rulle iris bak i hodet, dette er intens ni-stirring etter hva jeg har hørt. Så! Er det noen som kjenner til dette, og i så fall hva lider jeg av, hvis jeg gjør det i det hele tatt da. Savner den dype søvnen jeg ikke har hatt på lenge etter jeg begynte sånn her!!!
Gjest Marlo Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Uff, min pappa bodde sammen med ei dame som sov med öynene åpne. Husker jeg syns det var dritskummelt, og jeg hadde masse mareritt den perioden, haha. Dette var også nistirring, så ut som om hun kunne se rett inn i ens sjel.
Gjest obs Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Du må kontakte legen. Øyet kan tørke ut hvis du ikke blunker jevnlig. Jeg fikk en nerve i klem da jeg var hos tannlege da han satte lokalbedøvelsen, og fikk ikke lukket øynene. Legevakta ba meg komme, fordi øynene kunne tørke ut/inn. En nevrolog skulle se på meg, men heldigvis gikk det over av seg selv og jeg kunne dra hjem igjen etter flere timer på legevakta. Jeg måtte passe på å dra øyelokkene over øynene med jevne mellomrom mens jeg satt der. Men hvis noen har observert at du blunker jevnlig, er det kanskej ikke så farlig... Hvor lenge har du hatt dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå