Gå til innhold

uten grenser? hva er FOR galt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva syns folket er FOR galt å gjøre,fantasere om?

Har en del ville fantasier, men føler på meg at de er ulovlige, så jeg holder meg i tøylene.

Siden jeg ikke vil legge fantasiene ut her, så ville det være interessant å høre hva folk syns er ille, og grenser til ille osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantasier er en ting, å gjøre det - noe helt annet.

Jeg kan fantasere om å bli voldtatt, uten at jeg egentlig ønsker det. Jeg vet også at kjæresten min kan fantasere om å voldta/gangbange en deilig dame, men han ville aldri gjort det.

Ang. fantasier synes jeg det meste er lov, bortsett fra barn. Selvom du ikke gjør noe mer enn å fantasere, så vil jeg finne det skremmende at en tenker på slikt.

Når det kommer til grenser i et forhold, så er det opp til paret å bestemme det selv. Så lenge dere trives med det og har det bra, så synes jeg ingenting blir FOR galt. Ikke en gang "bæsjing" som det stod om i en annen tråd.

Skrevet

Hvis typen hadde noen som helst dragning mot pedofili, nekrofili, dyresex, eller grov mishandling ville jeg nok helst sett at han holdt det for seg selv. Bortsett fra det syns jeg det meste er OK å fantasere om, og jeg ser egentlig bare på det som en enorm tillitserklæring at han tør dele fantasiene sine med meg selv om de er litt "ille". Men jeg har selvfølgelig grenser for hva jeg er med på... F.eks. liker han at jeg ikke er helt ren der bak når han knuller og tungepuler rumpa mi (gjerne i den rekkefølgen), og det er jeg gjerne med på selv om det kanskje er over grensen for mange. Han vil også at jeg skal suge han ren etter han har pult meg i rumpa, eller suge dildoen etter jeg har pult han i rumpa, men det er for ille (iallefall uten omstendelige "forberedelser"). Jeg har ingenting imot at han fantaserer om det, men vet jeg vil syns det er ekkelt i virkeligheten.

Skrevet
Hvis typen hadde noen som helst dragning mot pedofili, nekrofili, dyresex, eller grov mishandling ville jeg nok helst sett at han holdt det for seg selv. Bortsett fra det syns jeg det meste er OK å fantasere om.

:Nikke:

Mellom ''consenting adults'' får man gjøre som man vil.

Det er forøvrig ikke pedofili å syntes at en 17-åring er sexy, og ikke grov mishandling med litt bondage.

Skrevet

Jeg syns at nekrofili er veldig ekkelt. Og at en fantaserer om å ha seg med dyr eller avføre på noen. Jeg har hørt at det er noe som folk tenner på :tristbla:

Jeg sier ikke at folk ikke kan få fantasere om hva de vil, men disse eksemplene er ting som jeg syns overgår grenser. Men selvfølgelig fantasiene til folk er i deres hode og skader ingen så lenge det er en fantasi og ikke noe en ville praktisert i virkeligheten :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...