Gjest Liten sub Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Sambo og jeg har lenge lekt med håndjern og tau. Nå føler vi oss klare for å ta det ett skritt videre. Han gir meg komandoer og straffer meg hvis jeg ikke adlyder. Men jeg klarer ikke å komme på noe sexy å si. Hva slags ting sier dere for å tenne mennene deres? Evt. hva ønsker dere menn at suben deres skal si? Har dere forslag til ting vi gjøre? Ønsker særlig forslag til straff som ikke innvolverer fysisk smerte. Vi prøvde oss på spanking, men selv om tanken var veldig pirrende, så var det ikke helt min greie. Og hva slags ting kan mannen beordre meg til å gjøre? Lurer også på hva slags reaksjon dere synes er mest pirrende fra subben deres. Jeg har prøvd meg på å være veldig kåt og gjøre hva som helst for at han skal ta meg. Late som om jeg absolutt ikke vill, så det blir litt "play-rape". Og å være ertende og ikke adlyde slik at han må straffe meg. Og til slutt, hva gjør dere dersom noe er ubehagelig på ordentlig, f.eks at tauet er litt for stramt eller at en stilling ikke helt fungerer. Føler det bryter hele illusjonen og stemningen å skulle stoppe opp og si ifra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå