Gjest Diane Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Noen andre som har opplevd å bli "immune" mot Diane, altså at kvisene kommer tilbake? Har gått på de i 3 år og de fjernet alle kvisene mine, men nå bestemte de seg for å komme tilbake! Finner ingenting annet som kan være årsaken... F%&@?!ngs kviser
maria_lena Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 kvisene mine ble ikke borte, de ble bare verre og jeg fikk flere. så kan nok tenkes at ikke alle får den virkningen de forventer, tvert imot. diane er hormon bombe og den sleges nesten ikke lenger netopp pga. bivirkninger.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Var ikke ute etter dritt om Diane da, det er den eneste p-pillen jeg har prøvd uten å få bivrkninger, og den hjalp VELDIG bra mot kvisene mine. Men nå har de kommet tilbake
maria_lena Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 da har du vel helt motsatt effekt av diane enn de fleste kvinner - ingen bivirkningen, kviser ble borte- og kom tilbake. drit eller ikke- det er en grunn til at diane ikke er det første alternativet lenger når man skal begyne på p- piller...
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Motsatt effekt? Diane er jo egentlig ikke en p-pille, men en pille mot kviser som også fungerer som prevensjon. Så vil ikke kalle det motsatt effekt at den fjerner kviser... Det jeg lurte på her var om noen hadde opplevd det samme som meg - at kvisene kom tilbake etter stund - ikke om Diane var en dårlig pille eller ikke.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Jeg har ingen dårlige erfariner med Diane.. Gikk på denne i 4 år og har aldri hatt bedre hud. Så på meg kom de ikke tilbake. Men har byttet til feminil da legen sa at man måtte bytte p piller for man skulle ikke gå så lenge på Diane pga de sterke hormonene. Har fått noen fler kviser, men ikke noe jeg ikke kan skjulte med sminke Kanskje du kan prøve denne typen?
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Jeg har ingen dårlige erfariner med Diane.. Gikk på denne i 4 år og har aldri hatt bedre hud. Så på meg kom de ikke tilbake. Men har byttet til feminil da legen sa at man måtte bytte p piller for man skulle ikke gå så lenge på Diane pga de sterke hormonene. Har fått noen fler kviser, men ikke noe jeg ikke kan skjulte med sminke Kanskje du kan prøve denne typen? Nå skrev jeg feil merke gitt! Feminil er jo det samme som Diane. Men jeg mente at jeg byttet til Yasmin! Kanskje den fungerer bedre på din hud =)
LadyStarlight Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Du kan jo kanskje ta en kur med tetracykliner i tillegg da? Eller bruke ansiktsrens eller "kvise-krem" fra apotekt som f.eks basiron? Ofte kan det hjelpe å kombinere litt
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Bruker hudpleie fra MD og Decleor + skinoren krem, så i hudpleie-delen er det ikke noe feil. Bare synes det er så rart at kvisene har kommet tilbake, for alle forsvant ganske fort da jeg begynte på Diane. Tenkte kanskje at effekten av Diane forsvant etter en stund, men ser jo ikke ut til at andre har opplevd det samme? Forsvinner de ikke snart så får jeg begynne på Tetracyklin, for det blir jo arr av all dritten.
LadyStarlight Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 Jeg kan anbefale tetracyklin Selvfølgelig skal man ikke gå på så mye antibiotika, men den er jo smal spektret, dvs at den virker kun der den skal virke på en måte. Så egentlig ikke noe å nøle med, siden det er fint å bruke den på høsten/vinteren (pga soling). Fint om du kombinerer skinoren krem med denne. Og i tillegg kanskje vasker ansiktet med "basiron wash" innimellom. Har hjulet for meg, så nå får jeg kun kviser en sjelden gang i blant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå