Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg har slitt med søvnvansker i flere år. Har lenge gått på imovane. Har nå fått 30mg tolvon som jeg skal ta hver kveld i tilegg til imovane for å sove bedre. Er det noen der ute som har noen erfariner om bruk av tolvon. Vet det et antidepressiva, men jeg fikk pga søvnvansker.
Isabel Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hei! Har gått på det i snart 6 mnd, pga søvnmangel. Sover helt fantastisk!! Går på 10mg og for meg er det akkurat passe, prøvde ei natt å øke til 20, men da var jeg veldig sløv dagen etter. Du kommer til å være ganske sløv om morgenen den første uka, deretter jevner det seg ut. For å "forhindre" dette kan du feks ta den tidligere på kvelden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå