Gå til innhold

scenekrekk, valium, alkohol


Fremhevede innlegg

Skrevet

hallo!

jeg bruker stesolid (valium lignende, berolignede middel) når jeg skal ha presentasjoner (altså veldig sjeldent).

jeg har tablette med 2mg. sist tok jeg fire tabletter, men merket ingen virkning av dem! hvor mange kan/skal man egentlig ta? en annen gang tok jeg tre, og da syntes jeg de virket. så nå er jeg forvirret..

har noen erfaring? eller konkrete tips til andre måter å komme over sceneskrekken på som virker?

hvordan er det å drikke alkohol senere på dagen etter at man her tatt disse pillene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...