Gå til innhold

orange urin

Gjest Gjest_jerry_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

morgenurinen er helt orange nå. jeg blir like overrasket hver morgen. utover dagen er den veldig gul, men ikke orange. ser nesten ut som det kan være blandet med blod altså.. la merke til for en stund siden at den hadde blitt helt selvlysende gul. ser helt merkelig ut. og nå dette.

før har den vært ganske fargeløs. jeg drikker ganske mye vann, og drakk ikke mer før enn nå, så det burde ikke bare ha med det å gjøre. men hvis jeg drikker veldig mye vann, så blir den fargeløs altså. men ikke morgenurinen, den er orange uansett.

whhaaaaat??!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Dette bør du prate med legen din om, for det er ikke normalt. Det kan være blod i urinen som du sier, så best å få det sjekket ut fort som mulig.

Skrevet

Tar du vitamintilskudd på kvelden, eventuelt har du en fast kveldsmat? Om så, kutt det ut en dag eller to og se om ting endrer seg. Gjør det ikke det, lege.

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet
Tar du vitamintilskudd på kvelden, eventuelt har du en fast kveldsmat? Om så, kutt det ut en dag eller to og se om ting endrer seg. Gjør det ikke det, lege.

tar vitaminer hver dag, men det varierer når. tror gjennomsnitlig at det er cånn ca klokka fem-seks. ellers ingen rutiner.

Skrevet

Har du prøvd å drikke vann før du legger deg på kvelden da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...