Gå til innhold

Sko for bred fot


Nyxe

Anbefalte innlegg

Min mor har breie føtter, og klager stadig over at mann bare får kjøpt smale sko. Tenkte kanskje jeg kunne bestillt henne noen sko som er laget for breie føtter til jul.

Jeg vet størrelsen hennes, og har shoppet med henne siden så lenge jeg kan huske så er rimelig sikker på at jeg vet hva hun liker.

Takk for alle tips !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner Klaveness i de mange skobutikker i Norge, det er faktisk et norsk merke. :) Hvis du vet om skobutikk med et godt utvalg så finner du det nok der. Jeg vet at Eurosko butikkene fører merkene her jeg bor.

Jeg har jobbet i skobutikk i mange år og det er en bestselger for mange. Du finner alle slags type sko, fra fritidsko,vinterstøvletter, tøfler, sandaler og pensko.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner Klaveness i de mange skobutikker i Norge, det er faktisk et norsk merke. :) Hvis du vet om skobutikk med et godt utvalg så finner du det nok der. Jeg vet at Eurosko butikkene fører merkene her jeg bor.

Jeg har jobbet i skobutikk i mange år og det er en bestselger for mange. Du finner alle slags type sko, fra fritidsko,vinterstøvletter, tøfler, sandaler og pensko.Lykke til!

Hehe, ja var slik jeg forstod det. Men har alltid følt at når jeg går inn i en sko butikk og sier jeg har brede føtter så ser de på meg som om jeg er fra en annen planet.. Kanskje jeg skal nevne Klaveness istedet og se om det er noe til bred fot av det de viser meg da :) Tusen takk for hjelpen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...