Gå til innhold

bivirkning av for mye sex?

Fremhevede innlegg

Gjest irritert
Skrevet

Jeg ar nettopp fått meg ny kjæreste, og med andre ord kan en si at det har blitt en del sex enn vanlig.

De siste 2-3 dagene har jeg merket at jeg er skikkelig sår (ikke åpne sår) og at det svir litt i skjedeåpningen. Ikke inne eller på kjønnsleppene, bare i åpningen.

Dette er forferdelig irriterende. Har også litt tykkere utflod enn vanlig.

Har lest litt rundt, og synes ikke det virker som en soppinfeksjon, men har ingen anelse på hva det er. Typen har nettopp tatt prøver, og han var helt fri for div kjønnssykdmer o.l., og jeg vet at jeg ikke har noe da jeg har vært hos GU for ikke så lenge siden..

Kan det være økt phverdi pga mye sex?

Kan jeg ha blitt sår av fr mye sex?

Noen som har hatt liknende opplevelse el som vet hva dette kan være?

Svar taes i mot med stooor takknemlighet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte så skjer dette når man har ny partner, fordi dine safter og hans sprem har så forskjellig ph at du må få tid til og venne deg til ham, rett og slett.

Spesielt om han kommer inni deg.

Stimuler balansen ved å bruke Lactal som du får på apoteket. Og er det skikkelig sårt, sinksalve i tillegg.

Skrevet

Dersom det er sopp kan det fort begynne å klø litt. Da kan du kjøpe canesten til å smøre i underlivet, og en stikkpille som vil drepe soppen som er innvendig.

Eller så kan det godt være som KateW sier, du trenger muligens bare litt tid til å bli kjent med den nye partnerens bakterier. Ukjent bakterieflora kan gi utslag som du beskriver, eller dukke opp i form av urinveisinfeksjon ol.

Skrevet

Dersom det er sopp, ville jeg heller gå til legen og få tablett som du svelger. Stikkpiller og canesteen tar lang tid og er mye kliss. Tabletten tar knekken på soppen fort.

Gjest irritert
Skrevet

Hm.. mulig aldri tenkt på at du må vende deg til den nye partneren på den måten.

Tusen takk for svar:)

Skrevet

Og den tabletten heter Diflucan :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg ar nettopp fått meg ny kjæreste, og med andre ord kan en si at det har blitt en del sex enn vanlig.

De siste 2-3 dagene har jeg merket at jeg er skikkelig sår (ikke åpne sår) og at det svir litt i skjedeåpningen. Ikke inne eller på kjønnsleppene, bare i åpningen.

Dette er forferdelig irriterende. Har også litt tykkere utflod enn vanlig.

Har lest litt rundt, og synes ikke det virker som en soppinfeksjon, men har ingen anelse på hva det er. Typen har nettopp tatt prøver, og han var helt fri for div kjønnssykdmer o.l., og jeg vet at jeg ikke har noe da jeg har vært hos GU for ikke så lenge siden..

Kan det være økt phverdi pga mye sex?

Kan jeg ha blitt sår av fr mye sex?

Noen som har hatt liknende opplevelse el som vet hva dette kan være?

Svar taes i mot med stooor takknemlighet :)

det viktigste er om bruke glidemiddel og opprettholde aktiviteten.

sex 1-3 ganger om dagen i 1 uke e.l så går det over etter vært.erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...