Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Har en stund kjent litt smerter i underliv og mitenkt UVI, fikk det bekreftet hos lege mandag. Da hadde jeg også fått litt feberføelse. Er på dag 2 av penicillinkuren, er kvalm og føler fortsatt at jeg har litt feber. Er dette normalt? Hjelp...
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 ja av noen kurer kan du bli kvalm. hvaslas kur har du? jeg får selexid nå virker hurtig. husker før fikk jeg apposilin fikk sopp av den.
Gjest TS Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 ja av noen kurer kan du bli kvalm. hvaslas kur har du? jeg får selexid nå virker hurtig. husker før fikk jeg apposilin fikk sopp av den. Funandantin går jeg på.... Blir bekymret siden jeg fortsatt har denne feberfølelsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå