Gå til innhold

Urinveisinf og antibiotika


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet

Har en stund kjent litt smerter i underliv og mitenkt UVI, fikk det bekreftet hos lege mandag. Da hadde jeg også fått litt feberføelse.

Er på dag 2 av penicillinkuren, er kvalm og føler fortsatt at jeg har litt feber. Er dette normalt? Hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja av noen kurer kan du bli kvalm.

hvaslas kur har du?

jeg får selexid nå virker hurtig.

husker før fikk jeg apposilin fikk sopp av den.

Skrevet
ja av noen kurer kan du bli kvalm.

hvaslas kur har du?

jeg får selexid nå virker hurtig.

husker før fikk jeg apposilin fikk sopp av den.

Funandantin går jeg på.... Blir bekymret siden jeg fortsatt har denne feberfølelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...