Gå til innhold

Hvor kjøpe undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen har tips til hvor man kan kjøpe fint undertøy til brudekjolen(i tilfelle brudesalongen min ikke har noe som passer)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg lurer på om noen har tips til hvor man kan kjøpe fint undertøy til brudekjolen(i tilfelle brudesalongen min ikke har noe som passer)?

Er mange plasser man kan finne fint undertøy. Om du vil kjøpe noe rimelig er jo Lindex kanskje ett alternativ. Ellers er det jo noen Triumph butikker eller rene undertøys-forretninger som selger undertøy, men da i en dyrere prisklasse.

Om du er sikker på str o.l. kan du jo kanskje finne noe på Ebay også.

Skrevet

Jeg er ute i samme ærend om dagen, og de stedene jeg synes har det fineste undertøyet, er Change, Triumph og La Senza :)

Jeg har plukket meg ut minst ett fra hver av butikkene - men jeg må vente til jeg får kjolen før jeg endelig kan bestemme meg :)

Skrevet

Jeg var på Marinka igår og der hadde de mye fint og jeg fikk god hjelp:) De er vant med bruder så virka som de visste hva det er viktig å ta hensyn til.. Jeg har vurdert "korsett" (med hemper ikke snøring), men fikk tips om at det går ann å ha stroppeløs BH +et "korsettbånd" -da kan jeg velge på selve bryllupsdagen om jeg vil ha på korsettgreiene eller ikke. På sånne undertøysforetninger koster det jo litt så synes det er greit med en stroppeløs BH som jeg kan bruke igjen senere:)

Butikkosveriskt finner du på www.Marinka.no

Skrevet
Jeg var på Marinka igår og der hadde de mye fint og jeg fikk god hjelp:) De er vant med bruder så virka som de visste hva det er viktig å ta hensyn til.. Jeg har vurdert "korsett" (med hemper ikke snøring), men fikk tips om at det går ann å ha stroppeløs BH +et "korsettbånd" -da kan jeg velge på selve bryllupsdagen om jeg vil ha på korsettgreiene eller ikke. På sånne undertøysforetninger koster det jo litt så synes det er greit med en stroppeløs BH som jeg kan bruke igjen senere:)

Butikkosveriskt finner du på www.Marinka.no

takk! Skal se nærmere på det!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...