Gå til innhold

homotendenser?

Gjest Gjest_gjest**_*

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)
Men er ikke det bare digg da, Mike? Å vite hva du faktisk tenner på, og om du er i en situasjon der du kan "få" det også, så må jo det være diggers.

Jeg har nok vært mer frigjort enn tidligere partnere, og ikke alltid fått prøve alt jeg vil... :sjenert:

Jo, det er helt fantastisk. Håper jeg ikke har gitt inntrykk av noe annet :) Dette med å bli dominert av en kvinne er en veldig psykisk greie, og det gir en vanvittig ro og tilfredshet i etterkant. For ikke å snakke om den kjærligheten jeg føler ovenfor min kvinne som kan la meg være akkurat slik jeg er. Det har tatt meg lang tid å komme der jeg er nå, men det er verdt hver meter ;)

Hva har du hatt lyst til å prøve ut da? Send meg gjerne en pm hvis du ikke vil ta det i plenum ;)

Endret av MikeWaters
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for at dere tar dette i plenum:D

Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg stemmer for at dere tar dette i plenum:D

Evt. i perineum :)

Skrevet (endret)
For noe absolutt kunnskapsløst tøv. Men du skal ha for at du troller med registert konto - de fleste trollene her inne bruker gjestekontoer.

Det er ihvertfall kunnskapsløst å komme med slike uttalelser uten å evne å komme med bedre argumenter. Jeg tror ikke du vet forskjellen på biseksuell og bifil.

Uansett så mener Rimmern at det er 100% heteroseksuelt at en mann tenner på å bli pult i ræva! Du kan jo forsøke å overbevise meg om at du kan noe annet enn å slikke andre menn i brunøyet ved å svare på følgende spørsmål:

Hva er biseksuelt når homoseksuelle handlinger oppfattes som heteroseksuelt?

Endret av Max Magnus
Gjest MikeWaters
Skrevet
Det er ihvertfall kunnskapsløst å komme med slike uttalelser uten å evne å komme med bedre argumenter. Jeg tror ikke du vet forskjellen på biseksuell og bifil.

Uansett så mener Rimmern at det er 100% heteroseksuelt at en mann tenner på å bli pult i ræva! Du kan jo forsøke å overbevise meg om at du kan noe annet enn å slikke andre menn i brunøyet ved å svare på følgende spørsmål:

Hva er biseksuelt når homoseksuelle handlinger oppfattes som heteroseksuelt?

Det er jo selvsagt noen gråsoner, men hvis man som mann liker å bli knullet av en kvinne så er man vel i utgangspunktet ikke annet enn heterofil.

Hva er en kvinne som liker å ta en mann med strap-on? Bifil?

Skrevet
Jo, det er helt fantastisk. Håper jeg ikke har gitt inntrykk av noe annet :) Dette med å bli dominert av en kvinne er en veldig psykisk greie, og det gir en vanvittig ro og tilfredshet i etterkant. For ikke å snakke om den kjærligheten jeg føler ovenfor min kvinne som kan la meg være akkurat slik jeg er. Det har tatt meg lang tid å komme der jeg er nå, men det er verdt hver meter ;)

Hva har du hatt lyst til å prøve ut da? Send meg gjerne en pm hvis du ikke vil ta det i plenum ;)

Alt jeg ikke har prøvd som ikke vil påføre meg eller andre nevneverdig skade... Som ikke inneholder bæsj, barn eller dyr. Sånn ca.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Alt jeg ikke har prøvd som ikke vil påføre meg eller andre nevneverdig skade... Som ikke inneholder bæsj, barn eller dyr. Sånn ca.

Rock N Roll :)

Gjest Christian
Skrevet
Å like å bli tatt bakfra vil jeg se på som ihvertfall biseksuell...

Jeg er enig. En 100% heterofil mann har ingen ønsker om å bli tatt bakfra med strap-on av kjæresten.

Gjest Christian
Skrevet
Mange menn vil se på det å ha analsex som en homoseksuell handling.

Absolutt!

Skrevet
Rock N Roll :)

Rock N Roll OVER, mente du vel....

Altså, mannen har et orgamsepunkt i analen. Fingre, dildo, plugg, tunge, whatever for å glede gjør jeg IKKE fordi jeg er Homo, eller fordi han er det, men fordi det er godt!

Eller, kanskje jeg er en homofil mann i en kvinnekropp? Det tror jeg egentlig jeg er...

Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg er enig. En 100% heterofil mann har ingen ønsker om å bli tatt bakfra med strap-on av kjæresten.

Og en 100% heterofil kvinne har ingen ønsker om å ta en mann bakfra med strap-on, eller?

Hva er egentlig en 100% heterofil mann?

Skrevet
Hva er egentlig en 100% heterofil mann?

Vet du ikke det? Det er et forumtroll som kaller seg "Christian". :)

Skrevet
Det er jo selvsagt noen gråsoner, men hvis man som mann liker å bli knullet av en kvinne så er man vel i utgangspunktet ikke annet enn heterofil.

Hva er da forskjellen på en biseksuell og en heterofil? Når man er biseksuell trenger man ikke tenne like mye på hvert kjønn. En mann som står på alle fire og blir pult i ræva ser jo ikke om det er en mann eller en dame med strap-on som kjører på. Er det da kjønnet på personen bak deg og ikke det du får kjørt inn i deg som avgjør din legning? Det er uansett en pikk du får...

Skrevet

Max Magnus: Du driter deg ganske kraftig ut her, med din åpenbare mangel på banal årsak-effekt og sunn fornuft.

Bare ment som en, altså. Jeg ville tatt en litt nærmere titt på intellektet mitt var jeg deg, før jeg snakket så veldig høyt om hva jeg mente og oppfattet.

Skrevet
Max Magnus: Du driter deg ganske kraftig ut her, med din åpenbare mangel på banal årsak-effekt og sunn fornuft.

Bare ment som en, altså. Jeg ville tatt en litt nærmere titt på intellektet mitt var jeg deg, før jeg snakket så veldig høyt om hva jeg mente og oppfattet.

Jeg vet ikke hvem som driter seg ut her jeg. En som påstår at alle som ikke deler meningene med vedkommende er uvitende troll eller en som er voksen nok til å argumentere for seg? Du kan starte med å svare på innlegg rettet mot deg før du snakker om andres kunnskap. Inntil du klarer å lire av deg noen kunnskapens ord velger jeg å svare deg med et sitat:

Nei, jeg gjør ingen forsøk på å diskutere med deg. Hvorfor? Du er fullstendig uakademisk, og det finnes ikke spor av akademisk eller intellektuell tilnærming i det du skriver. Og da blir det helt meningsløst. Jeg skrev det mest som et hjertesukk, og litt for at andre skal se hvor ukyndig og kunnskapsløs du er.
Skrevet
Hva er da forskjellen på en biseksuell og en heterofil? Når man er biseksuell trenger man ikke tenne like mye på hvert kjønn. En mann som står på alle fire og blir pult i ræva ser jo ikke om det er en mann eller en dame med strap-on som kjører på. Er det da kjønnet på personen bak deg og ikke det du får kjørt inn i deg som avgjør din legning? Det er uansett en pikk du får...

Helt enig med rimmern her...du virker praktisk talt som en idiot...sorry.

Hvis du har sex med ei jente, så har du sex med ei jente samme hva faen man gjør. Hvis jeg tar ei jente bakfra, kan hu heller ikke se om jeg er en labrador retriever heller...men det betyr ikke at hun liker dyresex...bare for å bruke din sprøe logikk.

Skrevet
Helt enig med rimmern her...du virker praktisk talt som en idiot...sorry.

Bra! Kanskje du kan hjelpe stakkars meg med å finne forskjellen på å få en gummipikk og en ekte pikk i rumpa da?

Skrevet
Bra! Kanskje du kan hjelpe stakkars meg med å finne forskjellen på å få en gummipikk og en ekte pikk i rumpa da?

Nei tror ikke jeg har energi nok. Hvis du leser det andre jeg har skrevet så kanskje du en gang ( ? ) klarer å forstå hva jeg mente...selv om de fleste 5-åringer sannsynligvis skjønner logikken.

Skrevet
Nei tror ikke jeg har energi nok. Hvis du leser det andre jeg har skrevet så kanskje du en gang ( ? ) klarer å forstå hva jeg mente...selv om de fleste 5-åringer sannsynligvis skjønner logikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...