Gå til innhold

Kjøp av Raclette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe "Raclette". Ser at de varierer veldig i styrke, mellom 700 og 1400W. Er det noen som har noen erfaring med om det lønner seg å ha et kraftig et eller om man får like stort utbytte av et med svakere styrke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lyst til å kjøpe "Raclette". Ser at de varierer veldig i styrke, mellom 700 og 1400W. Er det noen som har noen erfaring med om det lønner seg å ha et kraftig et eller om man får like stort utbytte av et med svakere styrke?

Jeg fikk en svak en i gave for et par år siden, prøvde den et par ganger men det var helt håpløst. Ble bare såvidt varmere enn lunken og det gikk ikke an å steke noe oppå plata i det hele tatt. Selv osten rett under varmeelementene brukte evigheter på å smelte.

Skal du ha, så kjøpe noe skikkelig.

Skrevet

Antar at du ønsker deg en raclette-grill. Raclette er en ost, og oster måles ikke i watt :ler: (må innrømme at jeg måtte lese svaret fra Kvist for å skjønne hva du spurte etter). Er enig i at du bør kjøpe deg en med litt ordentlig styrke. De fleste har en grill på toppen som man kan steke kjøtt eller fisk på. Dette gjør opplevelsen mer helhetlig, synes jeg.

Skrevet

jeg anbefaler også å kjøpe en skikkelig en og med mest styrke. Da funker det mest. Og man må ikke vente så lenge når man steker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...