Gjest tutta32 Skrevet 10. november 2009 #21 Skrevet 10. november 2009 Min kjære har aldri intimbarbert seg, og har heller ingen planer om å gjøre det. Det er helt greit for meg, da hårene er myke og han alltid har god intimhygiene. Dessuten tåler jeg fint å få litt hår i kjeften hvis jeg slikker borti ballene i all min iver. Når det gjelder selve godsakene, er han såpass godt utstyrt at jeg ikke klarer å suge så langt ned at kjønnshår i munnen blir et problem. Jeg intimbarberer meg selv av og til, men er ikke fanatisk. Noen ganger er jeg glattbarbert, noen ganger lett frisert og noen ganger gror det litt ut før jeg drar høvelen over igjen. Kjæresten min får ikke noia av den grunn Når jeg er glad nok i en fyr til at jeg er villig til å utveksle diverse kroppsvæsker med ham, så ser jeg ikke helt problemet med litt hår her og der. Så lenge han er renslig, bryr jeg meg ikke om litt pels på godsakene :rødme:
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 10. november 2009 #22 Skrevet 10. november 2009 Nei, heldigvis. Ikke jeg heller.
guttemann Skrevet 10. november 2009 #23 Skrevet 10. november 2009 Jeg er ikke kjæresten min, men jeg er mann (eller guttemann da ) så jeg kvalifiserer vel til å svare likevel, på egne vegne. Jeg penis. Av en eller annen merkelig grunn har jeg hårvekst et godt stykke utover penisen - jeg har vondt for å se hvilken nytte det har gjort i de siste tre evolusjonstrinnene, Det er jo ikke like mye som ellers der ned, og det blir mindre utover, men det er lite stilig. Penisen "må" derfor under høvelen. Samtidig tar jeg pungen, og selvfølgelig håret på siden av pungen. Kinnskjegg er ikke helt min stil, men kanskje noen kvinnelige elvis-fanatikere hadde syntes det var stilig på en mann? "Kinnskjegg" har jeg uansett fra lysken og nedover låret, og det blir også tatt bort. To striper kjønnshår som gradvis glir over i lårhår over et elers ganske hårløst område er jo facinerende, men ikke nødvendigivs i positiv forstand. Ellers barberer jeg også i rumpesprekken innimellom, men det er kun av renslighetshensyn. Vi praktiserer ikke sex som medfører at hun skal rote rundt der rævhårene vokser. :gjeiper: Kjønnshåret ellers stusser jeg litt. Dama er godt fornøyd med hårsveisen min nedentil.
Olive Skrevet 10. november 2009 #24 Skrevet 10. november 2009 skjønner ikke helt at håret kan stikke... det er jo mykt. og det er ikke hår der man evnt suger. Stikke var kanskje litt feil ord.. Men om vi har en veldig tett misjonær så setter jeg ikke pris på hår som gnikker mot klitorisen min Men helt glatt er ikke noe for meg... Syns det er pent med litt hår, så ikke han ser ut som en ribba høne.
Gjest Frid Skrevet 11. november 2009 #25 Skrevet 11. november 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Gjest mann32 Skrevet 17. november 2009 #27 Skrevet 17. november 2009 smak å behag skal innrømme det kansje ser litt ¨smågutt¨ ut, men følelsen er jo fantastisk! :D iallefall om man skal ta den oralt deilig å slippe lange hår, eller små stikkende forsåvidt;p og det synes jeg går begge veier. om det er dama eller mannen som er barbert Enig med deg glattbarbert begge er best og fint forspill og barbere sammen f.eks i dusjen. er jo fint og bruke hun eller han litt når man er der nede noen fingere eller en hand .....
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #28 Skrevet 17. november 2009 Ja, her er han glattbarbert! Både han og jeg liker det best
Strawberrygirl Skrevet 17. november 2009 #29 Skrevet 17. november 2009 Min har alt håret, og jeg elsker det!! Liker at det er en mann, og ikke en liten gutt som noen sier her.. Før jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå, hadde jeg en ONS med en fyr som var barbert, og det så helt latterlig ut! Jeg er kanskje merkelig, men jeg liker faktisk å "sniffe" på kjønnshårene til mannen min, og kose og dra fingrene igjenom.. Herlig
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #30 Skrevet 17. november 2009 Han er trimmet. Liker det best sånn.
Guriane Skrevet 17. november 2009 #31 Skrevet 17. november 2009 Hvis han insisterer på å rake seg så skal ikke jeg nekte han. Men jeg liker best at det ser naturlig ut der nede, og at han ser ut som en mann og ikke en tiåring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå