Gå til innhold

Pupsi skal strammes opp


Pupsilure

Anbefalte innlegg

Dette er min nye treningsdagbok! :jepp: Det var et innfall å starte den, for jeg har hatt er par stk før, som ikke har blitt skrevet så mye i :flau:

Velkommen skal dere være, hvis det er noen som har lyst til å følge med :)

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det uke 46.

Jeg trente pilates i går, og i dag skal jeg trene aerobic. Angrer litt på avtalen, men da slipper jeg yoga i morgen. Jeg har faktisk aldri trent aerobic før, og regner med at jeg angrer om et par timer. Tror det blir tøft.

Jeg har bestemt meg for at hvis jeg er flink og trener minst en gang i uken, så skal jeg unne meg 75 minutter med massasje i måneden :) Har faktisk allerede satt opp time til massasje, 9 desember. Men den blir avbestilt hvis jeg ikke er flink.

Jeg hater å trene, og har egentlig aldri gjort det fast. Det syntes på kroppen min. Selv om jeg er ung, trenger jeg å stramme opp. Trenger ikke å gå noe særlig ned i vekt, men kanskje et par kg. Og jeg trenger å bli mye sterkere i mage/rygg/skuldre. Har et ganske tungt yrke, og sliter med skuldrene og ryggen.

Så, planen min er pilates eller yoga en gang i uka, og trening med maskiner en gang i uka. Ikke alltid så lett å få vært med på gruppetimer siden jeg jobber turnus. Men jeg skal prøve. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst ingen trening. Hun jeg trener med avlyste, og jeg ble kjempeglad egentlig. Huff :sukk:

Jeg skal kanskje prøve å spise litt sunnere også. Men jeg er egentlig ikke motivert for det, så det kan gå like dårlig som alltid.

Holder på å hjelpe mannen min litt også. Han har noen kilo for mye som han prøver å bli kvitt. Han har trent i 4 mnd nå. To dager i uka, presser seg selv kjempehardt! Jeg er kjempestolt av han! :hoppe: Men han har ikke gått ned noe særlig i vekt eller cm enda. Lurer på hvorfor. Jeg har nylig fått han til å begynne å spise frokost. Og kostholdet hans er ganske greit. Håper han begynner å se resultater snart :)

I det siste har jeg spist litt i skjul for han. :sjenert: Jeg vet at han blir så misunnelig hvis jeg spiser kebab, sjokolade o.l. Og han mener at når han klarer å styre seg så bør jeg det også. Men jeg klarer ikke. :sur: Og føler at jeg har litt mer lov. Jeg veier 57 kg, og han 85. Så min BMI 21 og hans er 27. Jada, jeg vet at kebab er ganske usunt, uansett om man er overvektig eller ikke. ;)

Må prøve å ta meg sammen.

Skulle ønske jeg var like flink som nydelige mannen min :rødme:

Endret av Pupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Denne uken (48) har jeg trent pilates på mandag. Ble skikkelig støl på onsdag. Spesielt i magen.

Jeg trente også på torsdag, med P. Vi gikk i ca 10 minutter i oppoverbakke først. Deretter tok vi en kjapp runde med maskinene. var ikke så veldig flink :sjenert: Så gikk vi raskt i ca 10 minutter til.

Mandagen var veldig bra. Torsdagen var dårlig. Men syntes jeg var flink som dro to dager :)

Ble ingen trening forrige uke, så da får jeg vet avbestille massasjetimen min. Rett skal være rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken, 49, trente jeg pilates på mandag. Var ikke kjempeflink, men litt. Kjenner det godt i rumpa i dag. Det var hun faste som hadde timen. Liker bedre vikar L, og han mannen som var sist gang.

Får nok ikke trent noe mer før eventuelt fredag kveld. Da bør jeg trene styrke. Mandag får jeg ikke trent, for da jobber jeg kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har jeg ikke trent på ca 6 uker :flau: Har vært litt bekymret for babyen, om jeg kan trene som normalt, og har ikke følt helt at det er greit. Men i dag har jeg time med treningsveileder. :nigo: Skal prøve å få trent i dag (mandag) og på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...