Gå til innhold

Vi gifter oss den 26.02.11


Ebano

Anbefalte innlegg

:vinke:

Hei!

Etter å ha lest i flere av bryllupsdagbøkene så fikk jeg lyst til å lage min egen.

Kjekt med et sted hvor en kan planlegge og lufte tanker :)

:velkommen: til alle som har lyst til å følge med og hjelpe meg med innspill.

Dato er altså satt, utover dette henger det meste i realtivt løse luften. Vi har ikke en gang klart å bestemme oss helt for om vi skal ha familiebryllup eller om bare vi to skal dra til utlandet å gifte oss. Ikke lett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det stemmer ikke helt at alt henger i løse luften.

Kjolen og sløret det er klart. Hans antrekk er også delvis klart.

Forloveren min er også klar.

Endret av Ebano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at du også har fått deg dagbok :vinke:

:vinke:

Takk for det! Regner med at jeg kan plukke opp mange gode tips av deg og de andre som har kommet langt i deres forbredelser :)

Endret av Ebano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for det! Regner med at jeg kan plukke opp mange gode tips av deg og de andre som har kommet langt i deres forbredelser :)

Det er bare å plukke opp tips og saumfare dagbøker. Det har jeg gjort, og det har vært veldig nyttig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å plukke opp tips og saumfare dagbøker. Det har jeg gjort, og det har vært veldig nyttig :)

Ja, jeg får lese til øyene blir store og våte :)

Er vanligvis ikke så verst til å planlegge. Men bryllup har så mange uskrevne regler og det er så mange detaljer en må huske på.

Kanskje det beste hadde vært å satt bort hele jobben til noen?

Prøvde kjolen på nytt i går, den er så flott. Passer også nesten perfekt, må bare ta den litt inn over hoftene. Men jeg må finne et nytt korsett. Må ha et korsett som ikke lukkes foran, da kjolen er så tynn at alle ujevnheter fra korsettet skinner gjennom.

Og jeg vil ha skikkelig korsett, for det er umulig å sitte lutrygget med korsett. Og den hjelpen sier jeg ikke nei takk til :fnise:

Endret av Ebano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt kan du få se kjolen min :) Det er en Pronovias kjole som heter Ebano :fnise:

Kjolen 1

Kjolen 2

Kjolen 3

Det eneste jeg har vært litt usikker på er "sløyfen" bak. Jeg synes egentlig at det er den som gjør kjolen. Også har jeg tenkt å hekte opp litt stoff under den når jeg skal ta den inn over høyre hofte. Så "sløyfen" den blir :)

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å titter litt i dagboken din jeg. :vinke:

Nyydelig kjole du har valgt!

:velkommen: til deg brudelompen! Er dere/du også i ferd med å planlegge bryllup? Så koselig at du likte kjolen min :)

Takk Tusle, jeg synes også at "sløyfen" er kul :)

Det begynner jo faktisk å bli en stund siden jeg kjøpte kjolen, men har ikke funnet noen jeg tror passer bedre til meg. Veldig fornøyd med at jeg ikke har begynt å tvile.

Og bare så dere vet det norske kvinner, vi er visst de flotteste i hele verden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare så dere vet det norske kvinner, vi er visst de flotteste i hele verden!!!

Haha, mennene våre er jaggu heldige som får gifte seg med oss :fnise:

Fin kjole du har funnet! Jeg likte også sløyfa :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Møffi!

Har vært på en liten handletur. Kjøpt mange hjerter laget av stålvaier med perler på snor vridd rundt vaieren. Det er egentlig julepynt. Har tenkt å klippe av snorene og legge de på bordene til pynt. I ettertid kan de brukes som serviettholdere, eller julepynt da selvfølgelig :)

Endret av Ebano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Titter innom! :vinke:

Utrolig nydelig kjole du har kjøpt deg!! Den sløyfen bak var virkelig lekker! For å ikke snakke om blomsten på siden! Helt nydelig!

Hurra for vakre bruder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:velkommen: til deg brudelompen! Er dere/du også i ferd med å planlegge bryllup? Så koselig at du likte kjolen min :)

Jeg skal også gifte meg ja! 11.juni 2011 skal jeg stå brud. Gleder meg veldig, og synes egentlig ikke tiden kan gå fort nok.

Kjolen din var utrolig fin, litt spesiell og anderledes. Det er noe sånt jeg leter etter selv også. Jeg vil at den skal være enkel og klassisk, men samtidig vil jeg ha særpreg. Heldigvis har jeg god tid da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gifte meg ja! 11.juni 2011 skal jeg stå brud. Gleder meg veldig, og synes egentlig ikke tiden kan gå fort nok.

Kjolen din var utrolig fin, litt spesiell og anderledes. Det er noe sånt jeg leter etter selv også. Jeg vil at den skal være enkel og klassisk, men samtidig vil jeg ha særpreg. Heldigvis har jeg god tid da. :)

Gratulerer med bryllupsplaner. Har vært innom dagboken din, kommer til å følge med :)

Takk for det. Synes at kjolen min er relativt enkel, men fortsatt spesiell. Begynner å bli en stund siden jeg kjøpte den. Kikket på masse kjoler i en skikkelig storby. Enten så satt de ikke fint, eller så syntes jeg at de ble for mye. Så jeg måtte bare slå til når jeg fant en som satt som et skudd og som jeg likte :)

Endret av Ebano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Titter innom! :vinke:

Utrolig nydelig kjole du har kjøpt deg!! Den sløyfen bak var virkelig lekker! For å ikke snakke om blomsten på siden! Helt nydelig!

Hurra for vakre bruder! :)

:velkommen: , koselig at du tok turen innom. Tusen takk for kjole kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Liten oppdatering.

Lokalet er booket. Catering var booket, men fikk i dag tlf om at de er konkurs. Så her må vi finne en annen løsning, god tid, så det er ikke noe stress.

Tenker og tenker på fotograf. Er en meget ivrig hobbyfotograg, så jeg har store krav til bildene. Og er jo faktisk en av de få tingene vi sitter igjen med i ettertid.

Har lyst på en fotograf som følger oss hele dagen..... Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...