Gå til innhold

Når er sydenferiene billigst?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Loonie_*
Skrevet

Ungene ønsker seg sydenferie sommeren 2010, og av hensyn til skole og jobb må ferien planlegges i høysesongen. Da er det ikke spesielt billig, har vi funnet ut. Ikke har vi råd til å betale ferien nå heller, sånn rett før jul og alle de ekstra utlegg vi får da.

Er det sånn at sydenferiene bare blir dyrere og dyrere fra nå og fram mot sommeren? Eller varierer de i pris? Altså, reisetidspunktet vårt er fast, men prisene varierer på akkurat dette tidspunktet? Vi kan ikke vente til siste liten og satse på billige restplasser. Av hensyn til ungene må vi ha litt orden i sysakene våre.

Og hvordan er det nå med betaling...? Må man betale hele beløpet når man bestiller, eller kan man bestille nå og betale senere?

Jeg har faktisk aldri vært på sydenferie før, har alltid valgt andre måter å feriere på, så dette kan jeg ingenting om. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Hvis dere må reise i skoleferien, så anbefaler jeg å bestille nå. Alle charterselskapene har lagt ut turene for sommeren 2010, og det er neppe noe å spare på å vente - utvalget blir dårligere og prisene høyere. Nå vet ikke jeg hvor gamle barn dere har, men en all-inklusiveferie med Nazar er absolutt å anbefale for "nybegynnere". Prisene kan virke stive, men alt av mat/drikke er inkludert samt masse aktiviteter og underholdning. Hvis dere er tøffe nok til å sette sammen en pakke selv, er det billige billetter til Milano i juli. Lei bil og reis f.eks. til Gardasjøen der du har flotte bademuligheter og Gardaland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...