Gå til innhold

Ikke barber rumpene deres!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise:

En eldgammel vandrehistorie fra min ungdom - sikkert 30 år gammel. Men folk biter på ennå.

Zzzzz... :fnise:

Biter på?

Utifra svar-innleggene så kan vi vel konkludere med at alle skjønte ironien i historien..? :gjeiper:

Men selvfølgelig; i det jeg begynte å lese innlegget så trodde jeg jo det var seriøst. Merkelig som folk bare "flokker seg rundt" innlegg med slike overskrifter! :fnise:

Skrevet
Men enhver idiot skjønner at når man barnerer hår, så vokser det ut igjen, og i startfasen på utvoksingen av selve håret, så klær det og stikker.

Samme gjelder kjønnshår på tissetassen. Vi har vel alle kjent det klø til det ekstreme når håret skal ut igjen dagene etterpå...

Ikke nødvendigvis. Jeg har barbert ballene i mange, mange år, og med unntak av de siste to-tre gangene så har det aldri klødd på noe stadie i utvoksingen etterpå. Ikke i det hele tatt. Det samme gjelder faktisk ræva. Det har sannsynligvis sammenheng med hvor tykt/stivt håret er. (Og nei - hår blir ikke tykkere/stivere av å barberes - det bare kjennes slik ut når det vokser ut.)

Skrevet
Ikke nødvendigvis. Jeg har barbert ballene i mange, mange år, og med unntak av de siste to-tre gangene så har det aldri klødd på noe stadie i utvoksingen etterpå. Ikke i det hele tatt. Det samme gjelder faktisk ræva. Det har sannsynligvis sammenheng med hvor tykt/stivt håret er. (Og nei - hår blir ikke tykkere/stivere av å barberes - det bare kjennes slik ut når det vokser ut.)

Herlig beskrivelse! :romeo:

Skrevet

Jeg kan godt beskrive det i mer detalj, men jeg tenkte det ble for sterk kost for homofobene her inne :)

Gjest Gjest_Lille meg_*
Skrevet

Jeg synes det er mest ekkelt enn morsomt! Finnes det noen som har så mye hår i rumpa?

Æsj, for noe ekkelt!

Skrevet
:ler:

Vanvittig godt beskrevet er det i alle fall, den det måtte gjelde!

Samtidig utrolig disgusting..

helt ening.. jeg lo godt. hehe

:fnise:

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Satan! Hvis jeg hadde sett denne artikkelen litt før! Wish me luck! :trist:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...