Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei, jeg lurer på om det er noen her som har prøvd Lunette mensbeger eller andre lignende mensbeger? Jeg leste om det på Puls http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6140308
Darkannie Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg har DivaCup, og liker den kjempegodt! Litt tricky i begynnelsen å sette den inn, men etterhvert går det som en lek! Sparer MASSE penger på tamponger og bind! Kjenner ikke at jeg har den i når den er satt in rett, tømmingen er unnagjort i en fei rett i do, om man ikke vil se kan man lukke øynene og skylle ned, og skyller koppen raskt i vasken! Man bør koke eller desinfisere koppen nå og da. http://www.divacup.com/ Endret 9. november 2009 av Darkannie
NoAngel Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 jeg klarer ikke å bruke tampong. tror dere denne vil funke for meg da? det er flaut å si det.. men jeg klarer ikke stikke fingrene oppi der uten å føle meg uvel så tampong har aldri vært aktuelt.. sliter med bind og, har over sensitiv nese tror jeg, og takler ikke lukta:( jeg kan lukte når andre har mensen og sitter ved siden av meg og. har gått på p sprøyte i 5 år. mest for å slippe mensen, men blir jo ikke barn av det, så har sluttet nå gruer meg sååå til å få mensen igjen!!! skulle så gjerne funnet noe jeg fixer...
Darkannie Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Her får dere MER enn nok info og svar om alle problemstillinger dere kan tenke dere i forhold til koppene!! Enjoy! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=345741
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå