bergans Skrevet 14. mars 2010 #21 Del Skrevet 14. mars 2010 Nytelse som begrep vekker alltid noe positivt i meg. Værbitt Lafte Fjellbjørk Tyttebær Fargeprakt Stegjern Kringle Blåbærlyng Hmmm, sulten på både fjelltur og hvetebakst nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 14. mars 2010 #22 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg liker "sødme". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spurvemann Skrevet 14. mars 2010 #23 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har alltid ment at ordet fjäril er en av de gode grunnene til å like svensk og svensker, men fikk et fin aha-opplevelse da vi møtte noen svensker på ferie (sykkelferie på Åland, faktisk), som mente at vårt sommerfugl er enda finere. Kjenslevar er slett ikke dumt, jeg liker også den. Og sødme. Men mine spontanfavoritter er muligens ord med i i: Sildre Kile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caylee Skrevet 14. mars 2010 #24 Del Skrevet 14. mars 2010 Måne Stjerner Kjærlighet Gud Eng Fjell Havet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2010 #25 Del Skrevet 14. mars 2010 Havet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malmklang Skrevet 2. april 2010 #26 Del Skrevet 2. april 2010 Eufori Hals Sardin Xylofon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. april 2010 #27 Del Skrevet 2. april 2010 Silkefjert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. april 2010 #28 Del Skrevet 2. april 2010 Rompis Amorøs Selskapelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 6. april 2010 #29 Del Skrevet 6. april 2010 Bok Varm Humgruffin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 18. april 2010 #30 Del Skrevet 18. april 2010 Halsgrop Selje Silkeorm Og noen ord som er mer morsomme enn absolutt vakre: Drops Kjeks Muffins Fyrstikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. april 2010 #31 Del Skrevet 18. april 2010 Mangellapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 30. mai 2010 #32 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jeg synes det er så vakkert med ordet "Pusunge" Det er fylt av nærhet og omsorg, og er mye mer koselig enn ordet kattunge. Endret 30. mai 2010 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. mai 2010 #33 Del Skrevet 30. mai 2010 Honningdryppende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. mai 2010 #34 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Starten på Arne Garborg sin roman "Fred" er noe av det vakreste jeg kan tenke meg: "Utanfor, i vest, bryt havet på mot ei sju milir lang låg sandstrand. Det er sjølve havet, Nordhavet, breidt og fritt, ukløyvt og utøymt, endelaust, svartgrønt og salt kjem det i veldig rulling veltande inn or dei vestlege himlar, drivi av storstormane frå Nordisen og Kanalen, køyrande sine fakskvite brimhestar fram or havskodda, so skumskavlen stend, durande sin djupe æveheims orgeltone frå dei ytste avgrunnar. So støyper det seg mot strandi og krasar seg sund i kvit foss, med dunk og dyn og lange brak, døyande burt i døyvt dunder. " Endret 30. mai 2010 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. mai 2010 #35 Del Skrevet 30. mai 2010 Analjomfru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 30. mai 2010 #36 Del Skrevet 30. mai 2010 Karin Boye: Hur kan jag säga... Hur kan jag säga om din röst är vacker. Jag vet ju bara, att den genomtränger mig och kommer mig att darra som ett löv och trasar sönder mig och sprängar mig. Vad vet jag om din hud och dina lemmar. Det bara skakar mig att de är dina, så att för mig finns ingen sömn och vila, tills de är mina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 31. mai 2010 #37 Del Skrevet 31. mai 2010 Slikkeri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. juni 2010 #38 Del Skrevet 1. juni 2010 Bekvemmelighetsfelle Hakkespettstudie Kanskje ikke så vakre, men treffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katana Skrevet 1. juni 2010 #39 Del Skrevet 1. juni 2010 Oase Svaberg Korall Sjøgress Skjærgård Lagune Stjernehimmel Duskregn Høststorm Vinternatt Morgengry Soloppgang Barnelatter Hjerterom Lindring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. juni 2010 #40 Del Skrevet 1. juni 2010 Penisfutteral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå